عضو شورای روستای قمصر:

شناسایی و رفع کمبودها باعث پیشرفت روستا می شود

۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۲۰:۳۶:۱۰
کد خبر: ۷۷۲۰۱۳
شناسایی و رفع کمبودها باعث پیشرفت روستا می شود
شورای روستایی با شناسایی و رفع معضلات و مشکلات فرهنگی، عمرانی، اجتماعی و زیرساخت ها می توانند گام خوبی در توسعه داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران؛ یاسر حیدری عضو شورای اسلامی و نماینده کمیسیون فرهنگی و جوانان قمصر گفت: شناسایی کمبودها، نیازها و نارسایی‌های موجود در روستا و تهیه طرح‌ها و پیشنهادهای کارساز و مطلوب در سطح روستا باید به صورت دقیق انجام شود تا شاهد پیشرفت روزافزون باشیم.

وی افزود: کمبود محیط آموزشی یکی از دغدغه ها است که با کمک مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان ری برای رفع آن در حال پیگیری هستیم.

حیدری وجود کتابخانه را یکی از ضرورت ها دانست و بیان کرد: در مصوبه آبان ماه سال 96 شورای دوره پنجم احداث کتابخانه بزرگ امیرکبیر در دستور شورای اسلامی و دهیاری قرار گرفت، طرح مطالعاتی و بررسی ها انجام شده است که در هفته دولت کنگ زنی آن صورت گرفت.

عضو شورای اسلامی قمصر ادامه داد: این پروژه حدود 2هزار و 500 متر مربع است، در طبقه اول 600 متر از این فضا کتابخانه مجهز و الکترونیکی، 600 متر کلاس های آموزشی قرار دارد؛ در طبقه دوم سالن چند منظوره برای برگزاری همایش ها، مراسم های ملی و مذهبی، تالار خدمات ازدواج آسان احداث خواهد شد که در حال انجام است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز