در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان تهران:

رفع مشکل دفع پسماند شهرک صنعتی چرمشهر کلید خورد

۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۰۹:۳۱:۲۲
کد خبر: ۷۷۲۵۴۵
رفع مشکل دفع پسماند شهرک صنعتی چرمشهر کلید خورد
در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید موضوع رفع مشکل رفع پسماند شهرک صنعتی چرمشهر با اتخاذ تصمیم راه اندازی گودال یا ترانشه ای موقتی مطرح شد.
به گزارش خبرگزاری برنا تهران، جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید به ریاست محمدحسین مقیمی استاندار تهران و با حضور محمد امامی امین معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری، احمد تواهن معاون عمرانی استانداری و جمعی از مدیران دستگاه های عضو کارگروه در محل استانداری تهران برگزار شد.
 
موضوع ساماندهی وضعیت جمع آوری و دفع پسماند شهرک صنعتی چرمشهر در دستور کار نخست این جلسه قرار گرفت.

در ابتدای جلسه گزارشی از وضعیت فعلی پسماند شهرک صنعتی چرمشهر ارائه شد که براین اساس؛ تاکنون ۲۰۰ هزار مترمکعب پسماند طی سال های مختلف در این منطقه دپو شده است و اکنون نیز روزانه ۱۰۰ تن پسماند به این میزان افزوده می شود.

براساس دستور استاندار برای ساماندهی وضعیت فعلی دفع پسماند چرمشهر مقرر شد؛ گودال و یا ترانشه ای موقتی به سرعت در این منطقه برای دفع پسماند شهرک راه اندازی شود و معاونت عمرانی استانداری تهران پیگیر راه اندازی آن است.
 
گفتنی است؛ در ادامه این جلسه موضوع نحوه تخصیص ارز به واحدهای تولیدی استان در دستور کار قرار گرفت همچنین گزارشی از نحوه ثبت سفارش کالاها و ایجاد ساز و کارهای جدید برای کاهش مراجعه حضوری متقاضیان که ۷۰ درصد ثبت سفارش کالاها در تهران انجام می شود از سوی صادقی رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان ارائه شد.
 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز