بخشدار رودهن:

حماسه ۱۳ آبان نشانه عزت و عظمت ایران اسلامی است

۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۱۰:۰۱:۳۲
کد خبر: ۷۷۲۵۵۵
حماسه ۱۳ آبان نشانه عزت و عظمت ایران اسلامی است
حمیدرضاذوالفقاری گفت: حماسه ۱۳ آبان نشانه عزت و عظمت ایران اسلامی است و اگر این روز بزرگ در تاریخ ایران نبود وحدت کلمه معنا نمی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران"حمیدرضاذوالفقاری" در حاشیه مراسم راهپیمایی بزرگ روز ۱۳ آبان شهر رودهن گفت: ۱۳ آبان روز تسخیر لانه جاسوسی به دست دانشجویان پیرو خط امام(ره) در سال ۵۸ و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش‌آموز افتخاری دیگر در تاریخ پرفراز و نشیب کشورمان ایران اسلامی محسوب می شود.

بخشدار رودهن  با بیان اینکه این روز نشانه وحدت و همدلی مردم ایران است افزود: در آن سالها مردم از جمله دانش آموزان و دانشجویان شو و شعفی وصف ناپذیر ایجاد و با قیام و مبارزه خود بر علیه رژیم شاهنشاهی پایه های این نظام سطله طلب را سست کردند.

ذوالفقاری ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای روز سیزده آبان گفت: برای شکل گیری این انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خون های زیادی در مقاطع مختلف ریخته شده و همه ما باید در برابر این همه رشادت و ایثار جوابگو باشیم.

بخشدار رودهن اظهار کرد: درس‌های بی‌شماری در این روز به مردم جهان داده شد که ایثار و ازخودگذشتگی برای حفظ فرهنگ و ارزش‌های مملکت یکی از این درس‌ها بود که با تکیه بر ایمان و توکل به خداوند تعالی به بار نشست و امروز آرامش و امنیت کشورمان را مدیون خون پاک شهدا هستیم.

ذوالفقاری در پایان گفت: مردم ولایی بخش رودهن امسال نیز همانند سال گذشته اتحاد و همدلی خود را به  نمایش گذاشتند و حماسه ایی ی نظیر خلق کردند.

 

نظر شما