با هدف کاهش ترافیک در میدان راه آهن:

خطوط بی،آر،تی پایانه میدان راه آهن به خیابان معینی انتقال یافت

۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۲:۵۱:۱۶
کد خبر: ۷۸۳۶۸۲
خطوط بی،آر،تی پایانه میدان راه آهن به خیابان معینی انتقال یافت
در راستای کاهش ترافیک در میدان راه آهن و تسهیل تردد در این میدان کلیه خطوط بی،آر،تی پایانه میدان راه آهن شامل خط راه آهن-تجریش و پارک وی به خیابان معینی انتقال یافت.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران، عبدالمطلب توجهی  معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 11 ضمن اعلام این خبر گفت: از چندی پیش و به منظور کاهش تراکم ترافیک میدان راه آهن، تصمیم گرفته شد تا ایستگاه ابتدایی خط 7 تندروی شهری که مسیر میدان مذکور تا «پارک وی» را طی می کند؛ به داخل پایانه "معین" منتقل شود.

وی ادامه داد: پس از این انتقال، اولین ایستگاه خط مذکور در ابتدای خیابان شوش غربی جانمایی و احداث شد و مقرر گردید اتوبوس های این خط از داخل خیابان معینی به این ایستگاه و سپس خیابان ولی عصر(عج) وارد شوند.

وی همچنین  تصریح کرد: پس از انجام بررسی های لازم، مشخص شد که آسفالت خیابان معینی برای تردد حجم زیاد اتوبوس های این خط مناسب نیست و باید نسبت به اصلاح زیرسازی آن اقدام شود اما از آنجایی که زیر آسفالت با خاک دستی مواجه شدیم؛ ابتدا حدود یک متر عملیات خاکبرداری  تا رسیدن به بستر مناسب در طول 150 متر انجام شد و بعد از انجام عملیات قلوه ریزی و تحکیم، حدود40 سانتی متر تا سطح خیابان بتن ریزی صورت گرفت که مجموع این عملیات حدود 600 متر مکعب بوده است.

معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه 11 همچنین در خاتمه گفت: از دیگر اقداماتی که در راستای  اجرای این پروژه صورت گرفت تجهیز و استانداردسازی ایستگاه خیابان معینی است که این ایستگاه در حال حاضر آماده ارائه خدمات به مسافران است.

 

نظر شما