رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین :

خانه جوان شهرستان ورامین در زمینی به مساحت ۱۰۰۰ متر ساخته می شود

۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۵:۱۸:۴۰
کد خبر: ۷۸۳۸۳۴
خانه جوان شهرستان ورامین در زمینی به مساحت ۱۰۰۰ متر ساخته می شود

به گزارش خبرگزاری برنا تهران؛ رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین در حاشیه برگزاری مراسم  کلنگ زنی خانه جوان این شهرستان در گفتگو با برنا اظهار داشت : جوانان استان می توانند از تمامی خدمات خانه جوان در موضوعات غنی سازی اوقات فراغت، کتاب خوانی، مشاوره، جلسات آموزشی، علمی، فرهنگی و ... استفاده کنند و به این ترتیب مشارکت جوانان در موضوعات و عرصه های مختلف افزایش پیدا خواهد کرد.

ابراهیم شیرکوند تصریح کرد: تشکیل اتاق فکر جوانان در کنار بهره‌گیری از نظرات و پیشنهادات دستیار و مشاوران جوان در دستگاه های اجرایی، بازدهی مطلوب‌تری را در زمینه مدیریت و برنامه‌ریزی صحیح و جوانگرایی اندیشه جوانان در تصمیم سازی ها ایجاد می‌کند.

وی ادامه داد : ابلاغ احداث خانه جوان بهمن ماه سال 1396  از طریق واحد فنی و مهندسی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران به اداره ورزش و جوانان این شهرستان بصورت رسمی ابلاغ شد .

شیرکوند عنوان داشت: در گام نخست مقرر گردید عرصه احداثی بلامعارض مورد تایید حقوقی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران باشد که پس از مکاتبات متعدد با شهرداری و فرمانداری ورامین نهایتاً قطعه زمینی به مساحت 1200 متر مربع با مالکیت فرمانداری به این اداره تحویل گردید و صورتجلسه تنظیمی با امضاء فرماندار محترم وقت به رویت اداره کل ورزش و جوانان استان تهران رسید اما با کمال تاسف زمین مذکور به نتیجه نرسید .

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین در ادامه تصریح کرد : پس از پیگیری های فراوانی که از طرف اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین و مساعت ویزه آقای حسین کاغذلو فرماندار محترم شهرستان انجام شد قطعه زمین دیگری به مساحت 1000 متر مربع از املاک فرمانداری واقع در میدان ولیعصر (عج) جنب دانشگاه شهید بهشتی به این اداره واگذار گردید که پس از تعیین حدود اربعه و هماهنگی توسط فرماندار محترم سرانجام این پروژه در روز گذشته با حضور شکرالله حسن بیگی سرپرست استانداری تهران ، رضا گلمحمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران ، حسین کاغذلو فرماندار شهرستان ورامین و با حضور سازمان های مردم نهاد جوانان شهرستان ورامین کلنگ زنی شد .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز