یادواره شهدای بسیج کارمند شهرستان شهریار درفردوسیه برگزار شد

۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۲۳:۳۷:۱۸
کد خبر: ۷۸۳۹۲۵
یادواره شهدای بسیج کارمند شهرستان شهریار درفردوسیه برگزار شد
اولین یادواره شهدای کارمند ادارات شهرستان شهریار به میزبانی شهر فردوسیه در سالن ورزشی این شهر برگزار گردید.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛  اولین یادواره شهدای کارمند ادارات شهرستان شهریار به میزبانی شهر فردوسیه در سالن ورزشی این شهر برگزار گردید.

در این یادواره که با حضور مسئولین و خانواده معظم شهداء ومردم شهید پرور شهر فردوسیه و شهرستان شهریار برپا شد ، سرهنگ یامینی فرمانده سپاه ناحیه مقاومت شهریار ضمن عرض خیر مقدم به حاضرین اظهار داشت :  نقش والای شهدا در جنگ تحمیلی انکارناپذیر است . رشادتهای شهیدان درهر زمان و مکان باید تکرار و یادآوری شود .

در ادامه این یادواره ، سردار نورالهی جانشین فرمانده  دانشگاه امام حسین (ع) با اشاره به دلاورمردیها وازجان گذشتگیهای رزمندگان اسلام گفت: شهدا پایه های معرفت و گنجهای ارزشمندی هستند که همه باید رهرو و ادامه دهنده آرمان های آنها باشیم.

وی با اشاره به آمار و ارقام شهدای جنگ تحمیلی ، احیای فرهنگ شهادت طلبی و وقایع 8 سال جنگ تحمیلی در نسل جدید  عنوان کرد : یکی از مهمترین اهدافی است که باید بر آن  تکیه کرد یادآوری ایثارگری های شهیدان است . در این گونه یادواره ها که هدف از آن احیای تفکر انقلابی و تبیین آرمانهای امام خمینی (ره) است  حضور جوانان باید پر رنگ تر شود .

گفتنی است در پایان این مراسم از خانواده شهید پناهی فرجام که بعنوان شهید شاخص کارمند شهرستان شهریار انتخاب شده  بود  با حضور مسئولین تجلیل بعمل آمد.

 

خبرنگار: الهه حمزه ای                                                 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز