به مناسبت روز داوطلبی؛

محور خیابان ولی عصر(عج) با حضور گروه های داوطلب مردمی پاکسازی شد

۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۲:۰۲:۵۱
کد خبر: ۷۸۴۱۷۸
محور خیابان ولی عصر(عج) با حضور گروه های داوطلب مردمی پاکسازی شد
همزمان با روز داوطلبی، پاکسازی محور خیابان ولی عصر(عج) با حضور گروه های مردمی محله های منطقه 11 و مدیران شهری از جنوبی ترین نقطه در میدان راه آهن آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران ؛ کورش خرد معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 11 در حاشیه این برنامه که از سوی اداره محیط زیست با حضور گروه های داوطلب مردمی ، NGOها ، فعالان محیط زیست محله های راه آهن، امیریه، فروزش ، قلمستان ،منیریه ، شیخ هادی و ... و نیز دانش آموزان و شهرداران مدارس از 8 مدرسه سطح محدوده برگزار شد؛  گفت: هدف ما از این حرکت نمادین این است که سایر شهروندان نسبت به محیط زیست خود واکنش نشان دهند و برای حفظ آن تلاش کنند.

وی با اشاره به این که شهرداری در جمع آوری زباله وظیفه خود را انجام می دهد؛ تأکید کرد: حفظ محیط زیست نیازمند مشارکت مردمی است و ما در این حرکت نمادین که امروز در حال برگزاری است؛ می خواهیم حساسیت شهروندان را نسبت به سلامت محیط زیست برانگیخته کنیم.

بر اساس این گزارش 5 کیلومتر از خیابان ولی عصر (عج) در محدوده منطقه 11 قرار دارد که برنامه پاکسازی محیط زیست در این محور با مشارکت علاقمندان و فعالیت ادارات اجتماعی و فرهنگی نواحی و نیز بازیافت ، فضای سبز و HSE برگزار شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز