رییس شورای اسلامی شهرقدس عنوان کرد:

بازدید هفتگی از ادارات قدس در راستای، نظارت، وظیفه ذاتی شورا انجام می شود

۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۱۴:۳۰:۴۵
کد خبر: ۷۸۴۶۰۶
بازدید هفتگی از ادارات قدس در راستای، نظارت، وظیفه ذاتی شورا انجام می شود
رییس شورای اسلامی شهرقدس عنوان کرد:بازدید هفتگی از ادارات قدس در راستای، نظارت، وظیفه ذاتی شورا انجام می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران ؛ نقی علی وند در گفتگو با خبرنگار ما ضمن تبریک روز معلولان ،گفت: سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قدس و کمیسیون اجتماعی شورای اسلامی شهرقدس مراسم روز معلولان را با شکوه و به نحو احسن برگزار کردند که از زحمات این عزیزان تشکر و قدردانی می کنم.

وی با تاکید بر اینکه نظارت بر امور شهری وظیفه ذاتی شورای شهر است، گفت: هدف از این بازدیدها و سرکشی‌های سرزده  ارزیابی نقاط قوت و ضعف بخش‌های مختلف خدمات‌دهی  به مردم در شهر و آگاهی از مشکلات و دریافت پیشنهاد‌ها برای پیشرفت امور است.

وی افزود: این بازدیدها در راستای بهبود خدمات به مردم و به‌ منظور عملیاتی کردن تکریم حقوق ارباب‌رجوع به‌صورت مستمر صورت می‌گیرد.

علی وند اظهار داشت: طی سالهایی که از شهرستان شدن قدس می گذرد هنوز بسیاری از ادارات کمک های زیادی از شهرداری دریافت می کنند و نتوانستند به صورت مستقل وظایف خود را انجام دهند.

وی ادامه داد: اگر ادارات مذکور نتواند از طریق ادارات کل متبوع خود آورده ایی برای شهر داشته باشند از شهرداری می خواهیم که کمک های خود به این ادارات را قطع نماید تا این ادارات خودشان مشکلشان را مرتفع نمایند.

 

نظر شما