معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری قدس؛

باید دستاوردهای ۴۰ ساله انقلاب را به رخ جهانیان بکشیم

۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۵:۵۸:۳۹
کد خبر: ۷۹۸۰۴۴
باید دستاوردهای ۴۰ ساله انقلاب را به رخ جهانیان بکشیم
معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری شهرستان قدس گفت: باید دستاوردهای ۴۰ ساله انقلاب را به رخ جهانیان بکشیم و به کوری چشم دشمنان، با شکوه هرچه تمام تر، جشن چهل سالگی را برگزار خواهیم‌کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران ؛ سید علی اینانلو در اینباره اظهارداشت: پشت این نظام و انقلاب قدرت لایزال الهی قرار دارد و ما با مدد و استعانت از خداوند و ائمه اطهار و با پشتیبانی مردم از ولایت فقیه، در برابر بزرگترین ناملایمات و تهدید های نظامی و غیر نظامی ایستادگی کردیم.

او در ادامه خاطرنشان کرد: گرچه برخی تنگ نظران و کوردلان این انقلاب در داخل و خارج از کشور با سیاه نمایی و سم‌پاشی، به دنبال بدبین کردن سطوح مختلف جامعه به این نظام هستند اما مردم آگاه ایران به خوبی می دانند که این توطئه ها هیچ تاثیری نخواهد داشت.

اینانلو با اشاره به اینکه ما به پشتوانه همین مردم توانستیم هشت سال در مقابل ابرقدرت های جهان و دشمنان مقاومت کنیم؛ تصریح کرد: با دستان خالی اما با مردمانی غیور، توانستیم در هشت سال جنگ نابرابر و با مقاومت و ایستادگی پیروز شویم و پشت دشمن را به خاک مالیدیم.

معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری شهرستان قدس درادامه افزود: در طول این ۴۰ سال مقاومت، زیرساخت  توسعه ایی کشور ایجاد شد؛ از دست یابی به فناوری هسته ایی، پیشرفت در صنایع دفاعی ازساخت موشک های نقطه زن گرفته تا پهبادهای نظامی با استفاده از مهندسی معکوس توسط مهندسان خبره همچنین پیشرفت در صنعت خودروسازی با تولید بالا، کسب رتبه های جهانی حوزه های علمی، پزشکی و داروسازی که بنا بر فرمایشات مقام معظم رهبری، تا سال ۱۴۰۴ باید جزء اولین قدرت منطقه در تمام زمینه ها باشیم.

این مسئول یادآور شد: گرچه از برخی کشور های توسعه یافته عقب هستیم اما نباید فراموش کرد که از برخی کشورها جلوتر بوده و در بیشتر حوزه ها حرفی برای گفتن داریم.

او در پایان خاطرنشان کرد: اصلاح و تغییر مدیریت در برخی حوزه ها، بهره مندی از پتانسیل و امکانات موجود و تقویت آن ها وجبران نقطه ضعف ها، می تواند شرایط پیشرفت را فراهم و ما را رو به جلو ببرد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز