بخشدار قلعه نو:

خدمت به مردم بالاترین عبادت است

۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۶:۳۴:۱۰
کد خبر: ۷۹۸۲۲۷
خدمت به مردم بالاترین عبادت است
بخشدار قلعه نو با حضور در روستای ده خیر میزبان پنجمین جلسه بررسی و رسیدگی به مشکلات مردم و اهالی با عنوان «میز خدمت» بود.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران؛ با حضور علیرضا صادقی بخشدار قلعه نو، خانم شب کوکا مدیر امور اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان ری، تعدادی از کارشناسان مربوطه، امام جماعت، دهیار و اعضای شورای اسلامی روستای ده خیر و با حضور اقشار مختلف مردمی ساکن در ده خیر جلسه میزخدمت برگزار شد.

 در این دیدار اهالی روستا ضمن بیان مشکلات و کمبودهای روستا و نیاز ها و درخواست های خود افزودند: معضل بیکاری و اشتغال در روستا، حضور بالای اتباع و مهاجرین افغانی، تأمین آب و مشکلات بوجود آمده برای قنات روستا، بافت های فرسوده و نیاز به نوسازی ساختمان ها، نیاز به ساخت درمانگاه و داروخانه، کمبود فضای آموزشی و کتابخانه ای و مشکلات موجود در بحث ارائه خدمات شهری و نظافت عمومی روستا از دیگر مشکلات مطرح شده بود.

در ادامه این دیدار صادقی ضمن تقدیر از مردم به جهت حضورشان و بیان سخنانی پیرامون گرامیداشت یاد و خاطره شهداء و قیام 18 دی مردم انقلابی شهرستان ری در سال 1357 بیان کرد: امام خمینی (ره) در بیانات خود فرموده اند که: «خدمت به مردم بالاترین عبادت است». این خود نشان دهنده ارزش والا و اهمیت بالای خدمت رسانی به مردم می باشد. مردمی بودن از وظایف سنگین مسئولان است، به همین جهت مسئولین کشور باید با حضور خود میان مردم و مواجهه و هم نشینی با آنها، این وظیفه سنگین خود را به بهترین نحو ممکن انجام دهند.

 وی اضافه کرد: مقام معظم رهبری نیز در همین باب خطاب به مسئولین کشور می فرمایند: «به میان مردم بروید، با مردم بی‌واسطه مرتبط بشوید، از مردم بشنوید؛ این از کارهای بسیار مهم است. گزارش‌هایی که به ما مسئولین می‌رسد، هرچند آن گزارش‌ها صادقانه باشد، امّا خیلی تفاوت می‌کند با آنچه انسان در مواجهه‌ی با مردم و رفتن در میان مردم مشاهده می‌کند و می‌بیند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز