پیام تبریک مدیریت شهری قدس به مناسبت فرارسیدن میلاد با سعادت حضرت زینب کبری(س) و روز پرستار

۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۰۸:۴۷:۰۵
کد خبر: ۷۹۸۸۲۱
پیام تبریک مدیریت شهری قدس به مناسبت فرارسیدن میلاد با سعادت حضرت زینب کبری(س) و روز پرستار
شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر قدس در پیامی فرارسیدن روز پرستار را به جامعه پرستاری و زحمت‌کشان حوزه سلامت تبریک گفتند.

 به گزارش خبرگزاری برنا استان تهران، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر قدس در پیامی فرارسیدن روز پرستار را به جامعه پرستاری و زحمت‌کشان حوزه سلامت تبریک گفتند. در متن این پیام تبریک آمده است:

بسمه تعالی

پنجم جمادی‌الاول، خجسته زاد روز بانوی کربلا، اسوه نیکی‌ها و پرستار دل‌های زخم‌دیده است. بزرگ بانویی که با صبری سترگ و عظیم مصیبت‌ها و ناملایمات واقعه کربلا را تحمل نمودند و با خطبه‌های آتشین و افشاگرانه در به ثمر رساندن اهداف شهدای قیام عاشورا نقش مؤثری ایفا نمودند و از بازماندگان آن واقعه تلخ به‌خوبی پرستاری کردند.

امروزه پرستاران ایران اسلامی نیز با تأسی از این الگوی بی‌بدیل، نمونه‌ای از صبر را در مسیر نظام سلامت به نمایش گذاشته‌اند و همواره با فداکاری و مهربانیشان مرهمی برای بیماران شده اند و تلاششان را در جهت بازگشت مجدد نعمت بزرگ سلامتی به آنان صرف کرده اند.

اینجانبان ضمن تبریک میلاد با سعادت بانوی صبر و ایثار حضرت زینب (س) و روز پرستار به‌ تمامی پرستاران پرتلاش، بدین‌وسیله مراتب تقدیر و تشکر خود را از زحمات و مجاهدت‌های ارزنده این قشر شریف ابراز داشته و توفیق روزافزون همه پرستاران خدوم را از درگاه خداوند متعال مسألت داریم.

شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر قدس

 

نظر شما