بخشدار قلعه نو:

تولید کنندگان داخلی نیروی محرک چرخ های اقتصاد کشور هستند

۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۲۳:۲۴:۳۷
کد خبر: ۷۹۹۲۲۵
تولید کنندگان داخلی نیروی محرک چرخ های اقتصاد کشور هستند
بخشدار قلعه نو از مجتمع صنفی تولیدی و خدمات فنی عشق آباد بازدید کرد و گفت: تولید کنندگان داخلی نیروی محرک چرخ های اقتصاد کشور هستند.

به گزارش خبرگزاری  برنا از تهران ؛ در این بازدید که با حضور علیرضا صادقی بخشدار قلعه نو، محسن فاضلی رئیس شورای بخش و داریوش خانجانی کارشناس دفتر فنی بخشداری صورت پذیرفت، صادقی از بخش های مختلف این مجتمع بازدید کرده و با مسائل و مشکلات تولیدکنندگان حاضر آشنا شد.

در ابتدای این بازدید احمدی رئیس هیئت امناء شهرک عشق آباد ضمن بیان گزارش مختصری از وضع موجود و اقدامات صورت پذیرفته در طول سال های قبل بیان کرد: شهرک عشق آباد در زمینی به مساحت 50 هکتار بنا شده است و دارای 180 واحد صنفی می باشد که در حال حاضر 150 واحد آن فعال است. تعداد نیروی کار فعال در سطح شهرک در حدود 2000 نفر می باشد که این شهرک پتانسیل افزایش سطح اشتغال تا سقف 6000 نفر را نیز داراست.

وی گفت: از جمله مشکلات اصلی این شهرک می توان به مشکلاتی مانند تأمین آب بهداشتی بخصوص در فصل گرما، مشکل افت ولتاژ برق، عدم بهره مندی شهرک از گاز طبیعی، مشکلات پایان کار واحدها و کمبود فضای آنها و عدم وجود فضاهای عمومی و عام المنفعه مانند مسجد و فضای آموزشی اشاره کرد که امیدواریم با مساعدت و پیگیری بخشدار محترم و مجموعه بخشداری قلعه نو این مشکلات در اسرع وقت حل و فصل شوند.

در ادامه این دیدار صادقی خطاب به حاضرین بیان کرد: یکی از مهم ترین ارکان اصلی نظام اقتصادی کشور ما تولیدکنندگان داخلی هستند. در واقع تولید کنندگان داخلی نیروی محرک چرخ های اقتصاد کشورند. به همین علت است که مقام معظم رهبری مکرراً بر ضرورت حمایت از تولیدکنندگان داخلی و استفاده مردم از کالای تولید داخل تأکید و سفارش می کنند.

وی ادامه داد: خوشبختانه از ابتدای شروع به کار دولت تدبیر و امید اقدامات بسیار خوبی در جهت حمایت از تولیدکنندگان و رشد و شکوفایی تولید ملی صورت گرفته است که البته هنوز با نقطه مطلوب فاصله داریم و این بدین معناست که باید بیش از گذشته به این مبحث بپردازیم. بخشدار قلعه نو در پایان سخنان خود گفت: حفظ زنجیره تولید ایرانی و مصرف کالای ملی یکی از مهم ترین و مؤثرترین ابزارهای ممکن در جهت عبور از تحریم های اقتصادی و نیل به رشد اقتصادی می باشد که انشاالله با همکاری و همدلی دولت و ملت این امر ممکن خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز