در جلسه هم اندیشی شهردار منطقه ۲۰ وشورایاران محلات:

تدوین برنامه توسعه محلات منطقه ۲۰ کلید خورد

۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۶:۰۵:۵۶
کد خبر: ۷۹۹۶۲۵
تدوین برنامه توسعه محلات منطقه ۲۰ کلید خورد
شهردار منطقه 20 از آغاز تدوین برنامه توسعه محلات این منطقه با مشارکت و استفاده از ظرفیت نخبگان محلی خبرداد و گفت: به عنوان اولین منطقه در شهر تهران، به دنبال اثربخشی ریال به ریال هزینه کرد اعتبارات در فعالیت های مدیریت شهری این منطقه هستیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران؛ فرهاد افشار در جلسه هم اندیشی با شورایاران محلات رویکرد مدیریت شهری این منطقه را بر اساس طرح حکمروایی خوب شهری برشمرد و افزود: شفافیت، جلب مشارکت مردمی و پاسخگویی مدیران شهری از مهمترین مولفه های حکمروایی خوب شهری به شمار می آید که تلاش می کنیم این مهم در مجموعه مدیریت شهری محقق شود.

افشار ادامه داد: به عنوان اولین منطقه در شهر تهران، با تکیه بر مشارکت نخبگان محلی به دنبال اثر بخشی ریال به ریال هزینه کرد اعتبارات در فعالیت های مدیریت شهری هستیم.

وی افزود: همانطور که از شهروندان مسئولیت پذیری و مشارکت طلب می کنیم مجموعه مدیریتی نیز در ارتباط با هزینه هر ریال از اعتبارات مسئول است و بابت این مورد آمادگی پاسخگویی به شورایاران و جامعه محلی را داریم.

افشار در خصوص ماموریت دفاتر توسعه محلی و تدوین سند توسعه محلات گفت: این برنامه ملاک عمل و پروژه های شهری محلات خواهد بود که با نقطه نظرات نخبگان محلی تدوین می شود تا پروژه های شهری طبق نظر و خواسته های شهروندان برنامه ریزی و اجرا شود.

شهردار منطقه خواستار مشارکت شورایاران در خصوص تدوین سند توسعه محلی و همکاری نخبگان محلی با دفاتر توسعه محلی به عنوان متولیان اجرای این طرح شد.

نماینده دفاتر توسعه محلی منطقه 20 در ادامه جلسه به تشریح نحوه تدوین برنامه توسعه محلی پرداخت و بازدیدهای میدانی، جلسات حضوری و گفتگوهای چهره به چهره با معتمدان محلی، شورایاران و نخبگان محلی که در محلات انجام می شود را پایه تدوین این سند محلی برشمرد.

جلسه هم اندیشی شهردار منطقه 20 با شورایاران محلات با حضور نماینده عضو شورای اسلامی شهر تهران، مدیران ارشد شهرداری منطقه 20 ، مدیران سه دفتر توسعه محلی و دبیران شورایاری محلات در سالن شهید تهرانی مقدم ساختمان مرکزی شهرداری منطقه برگزار شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز