#جشن_بزرگ_چهل_سالگی

جشن ۴۰ سالگی انقلاب حماسه ای تماشایی شد

۱۳۹۷/۱۱/۲۲ - ۲۲:۴۳:۳۰
کد خبر: ۸۱۱۳۱۵
جشن ۴۰ سالگی انقلاب حماسه ای تماشایی شد
امروز مردم ایران دوباره به صحنه آمد تا بگوید ایستاده ایم چون دماوند ، دنا و الوند، حماسه شدیم از خزر تا خلیج همیشه فارس و به لطف خداوند جشن 40 سالگی پیروزی انقلاب اسلامی ، در جای جای ایران حماسه ای تماشایی برپا شد.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران، مجید طلیمی با بیان مطلب فوق افزود: امروز در جشن انقلابی که نخستین روزهای۴۰ سالگی اش را تجربه می کند مردم همیشه در صحنه ایران ، روایتی دیگر از حضور میلیونی خود در تجدید میثاق با امام و شهدایشان را مقابل دوربین های عکاسان و خبرنگاران بردند تا جهان بداند و شاهد باشد که نمی توان ملتی که تا پای جان برای آرمان هایش ایستادگی کرده و شهید داده است را به راحتی با توطئه و نقشه ها و وعده و وعیدها فریب داد.

مدیر کل روابط عمومی بسیج شورای عالی تجار و فعالان اقتصادی کشور در حاشیه راهپیمایی یوم ا... 22 بهمن گفت، چهل در فرهنگ ما عدد کمال و غایت آزمون پذیری است و ادامه این حرکت شکوهمند ایستادگی و استقامت بیشتری مقابل زیاده خواهی های خارجی و عوامل بزک کننده انان در کشور دارد و این مهم را حوادث و تجارب گذشته به خوبی نشان داده است .

مدیر عامل مرکز مطالعاتی مدیریت دانش خاورمیانه اظهار داشت: در این چهل سال تحت هدایت کشتی بان بصیر انقلاب مقام معظم رهبری همواره سرفرازانه پاسدار استقلال و شرف کشور مقابل اجانبه بودیم و هیهات که مسوولان مواظب استقلال ملت و کشور در آزمون های پیش رو باشند ، قدردانی مردم متعهد ایران اسلامی باشند و معتقدم که پیشرفت کشور با تلاش خستگی ناپذیر مسوولان تحقق می یابد.

 

photo_۲۰۱۹-۰۲-۱۲_۰۷-۴۳-۵۴

 

photo_2019-02-12_07-56-55

photo_۲۰۱۹-۰۲-۱۲_۰۷-۴۳-۵۷

 

photo_۲۰۱۹-۰۲-۱۲_۰۷-۴۳-۵۶

photo_۲۰۱۹-۰۲-۱۱_۱۲-۱۶-۳۱

photo_۲۰۱۹-۰۲-۱۱_۱۲-۱۶-۲۶

photo_۲۰۱۹-۰۲-۱۱_۱۲-۱۶-۲۹

photo_۲۰۱۹-۰۲-۱۱_۱۲-۱۶-۳۰

photo_۲۰۱۹-۰۲-۱۱_۱۳-۵۷-۳۹

photo_۲۰۱۹-۰۲-۱۱_۱۲-۱۶-۲۶

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز