مدیرکل سیاسی استانداری تهران:

صدور ۶۳ مورد مجوز دفاتر فرعی احزاب در سطح شهرستان های استان تهران

۱۳۹۷/۱۱/۲۳ - ۲۳:۱۲:۳۰
کد خبر: ۸۱۱۷۴۳
صدور ۶۳ مورد مجوز دفاتر فرعی احزاب در سطح شهرستان های استان تهران
رضا علیخانی گفت:با همراهی و هم افزایی صورت گرفته با خانه احزاب در سال جاری ۶۳ مورد مجوز دفاتر فرعی در سطح شهرستان های استان تهران صادر شده که امیدواریم تا پایان سال نیز این تعداد افزایش قابل توجهی داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران؛ رضا علیخانی مدیرکل سیاسی انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری در گفتگو با خبرنگار این پایگاه ضمن تاکید بر لزوم توسعه فعالیت های احزاب در استان اظهار داشت: در راستای اجرای منشور گفتگوی سیاسی در گردهمایی‌های مختلف فرمانداران، این مهم ترین موضوع مطرح شده و به همین منظور در سال جاری دو گردهمایی استانداری تهران با حضور دبیران کل احزاب کشوری برگزار شده است.

وی افزود: علاوه بر این اداره کل سیاسی استانداری تهران ضمن حضور در جلسه شورای مرکزی خانه احزاب آمادگی خود را برای ارتقاء بستر همکاری در سطح استانی و شهرستانی در راستای ایجاد شعب احزاب در سطح استانی و دفاتر فرعی شهرستان ها اعلام کرده که این مهم مورد استقبال اعضای شورای مرکزی این نهاد واقع شده است.
 
مدیرکل سیاسی استانداری تهران همچنین خاطرنشان کرد: با همراهی و هم افزایی صورت گرفته با خانه احزاب در سال جاری ۶۳ مورد مجوز دفاتر فرعی در سطح شهرستان های استان تهران صادر شده که امیدواریم تا پایان سال نیز این تعداد افزایش قابل توجهی داشته باشد.
 
علیخانی تصریح کرد: در راستای گسترش و همکاری میان استانداری تهران و فعالین سیاسی سطح استان در ۹ ماه نخست امسال بالغ بر ۲۱ نشست دوجانبه و چندجانبه با حضور معاون سیاسی و مدیر کل سیاسی استانداری برگزار شده و ۷۶ نشست نیز از سوی فرمانداران،فعالین سیاسی و مسئولین دفاتر حزبی شهرستان‌ها منعقد شده است.
 
وی یادآور شد: همچنین در جهت ایجاد ارتباط موثر میان مسئولین سیاسی استانداری تهران با مردم بیش از ۴۴ جلسه با حضور اقشار مختلف اعم از جوانان، نخبگان، بانوان، دانشجویان و فعالین صنفی در طول سال جاری برگزار شده که مسئولان طی این جلسات در جریان نقطه نظرات و مطالبات مردم قرار گرفته و نسبت به تبیین اقدامات و عملکرد دولت تدبیر و امید در محضر افکار عمومی اقدام کرده‌اند.
 
وی در پایان نیز تأکید داشت: این رویکرد به منظور بهره گیری از ظرفیت و توانمندی های اقشار مختلف جامعه و توجه به مشارکت آحاد مردم در مناسبات سیاسی اجتماعی و فرهنگی در سطح شهرستان ها دنبال خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز