دهیار دوتویه سفلی:

مشخص نشدن حریم روستایی در روستاها معظل اصلی است

۱۳۹۷/۱۱/۲۵ - ۰۸:۱۳:۲۸
کد خبر: ۸۱۲۲۷۱
مشخص نشدن حریم روستایی در روستاها معظل اصلی است
جلسه هم اندیشی روستایی و شهری بخش کهریزک با حضور موشوی نماینده مجلس، جمالی پور فرماندار شهرری، مجیدی بخشدار، دهیاران و اعضای شورای اسلامی کهریزک، باقرشهر و شوراهای روستاها برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران؛ در این نشست سید رضا حسینی دهیار دوتویه سفلی به نمایندگی از دهیاران بخش کهریزک گفت: حضور مردم در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن نشان از اقتدار نظام و اعتماد مردم به انقلاب و رهبری بود و حرکت عظیم مردم نشان داد که مردم ایران لیاقت بسیار فراوانی در امر خدمت رسانی از طرف مسئولین  دارند.

وی در ادامه به پاره ای از مشکلات دهیاران در روستاها پرداخت و گفت: مشخص نشدن حریم روستایی در روستاها معظل اصلی است و طرح هادی که توسط اداره بنیاد مسکن در اختیار مدیران روستایی قرار می‌گیرد در حوزه اختیارات دهیاران مشکل ساز شده است و بسیاری از روستاها در خصوص مسیرهای ورود و خروج روستا دچار مشکل هستند و دهیاران با توجه به محدودیتهای لحاظ شده در بودجه سالیانه، نمی توانند در جهت حل  مشکلات خارج از طرح هادی هزینه کنند که در غیر اینصورت دچار بازخواست می‌شوند.

او افزود: امیدواریم این مشکلات در مجلس طرح بشود تا با تصویب حریم روستاها اهالی روستا در وضعیت رفاهی و آسایش بیشتری قرار بگیرند.

حسینی در پایان وجود سگهای ولگرد را یکی دیگر از معظلات بخش کهریزک عنوان کرد و گفت: سگهای ولگرد عامل انتقال بیماری در بین شهروندان هستند و هر دوره دهیاران هزینه ی بالایی برای جمع آوری  سگها میپردازند اما به دلیل نبود جایگاه مناسب و دائمی جهت نگهداری و کنترل جمعیت سگهای ولگرد گشایشی در حل این معضل نشده است.

 

photo_2019-02-13_19-48-12

photo_2019-02-13_19-49-00

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز