رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین:

شورای مشورتی جوانان بازوی اداره ورزش خواهد بود

۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۰:۳۶:۳۶
کد خبر: ۸۲۵۰۴۲
شورای مشورتی جوانان بازوی اداره ورزش خواهد بود
ابراهیم شیرکوند در دیدار اعضای هیئت رئیسه شورای مشورتی جوانان شهرستان ورامین گفت، مقوله جوانان هیچ گاه از نگاه وزارت ورزش و جوانان جدا نبوده است و اقدامات بسیار زیادی در حوزه جوانان انجام شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین در دیدار با هیئت رئیسه شورای مشورتی جوانان شهرستان ورامین گفت: مقوله جوانان هیچ گاه از نگاه وزارت ورزش و جوانان جدا نبوده است و اقدامات بسیار زیادی در حوزه جوانان انجام شده است.

 ابراهیم شیرکوند گفت: مطالبه گری و پیگیری حقوق جوانان از جمله وظایف اداره ورزش و جوانان است و خوشحالیم که شورای مشورتی با عنایت و حمایت دولت تشکیل شده است.

 وی افزود: بسیاری از اموری که اداره ورزش و جوانان در حوزه جوانان انجام می دهد می تواند با همکاری شورای مشورتی جوانان انجام شود.

 دبیر ستاد ساماندهی جوانان شهرستان  بر عدم سیاسی‌کاری توسط شورا مشورتی جوانان تاکید کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم بر سپردن مسئولیت ها به جوانان تاکید کردند و باید بدون نگاه سیاسی به مسائل فقط به دنبال شناسایی نخبگان و استفاده از ظرفیت آنها برای تغییر در شهرستان باشیم.

 وی در پایان سخنان خود بر همکاری همه جانبه با شورای مشورتی جوانان ورامین تأکید کرد.

 

نظر شما