راه‌اندازی میز خدمت الکترونیک در شرکت شهرک‌های صنعتی تهران

۱۳۹۸/۰۱/۲۶ - ۰۹:۲۱:۴۳
کد خبر: ۸۳۴۲۶۷
با راه‌اندازی سامانه الکترونیک میز خدمت در شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران، ارائه خدمات به صنعتگران و متقاضیان به صورت غیرحضوری و مجازی انجام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران؛ سامانه اینترنتی خدمات الکترونیک برای متقاضیان و صاحبان صنایع در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان تهران راه اندازی شد.

هدف از راه اندازی این سامانه تسهیل در ارائه خدمات به متقاضیان و صاحبان صنایع، کاهش هزینه های آنان و جلوگیری از هدر رفت هزینه و زمان است.

تمام خدماتی که تاکنون در میز خدمت این شرکت به صورت حضوری به ارباب رجوع ارائه می شد، در سامانه اینترنتی خدمات الکترونیکی متقاضیان عرضه خواهد شد بنابراین از این پس نیازی به مراجعه حضوری متقاضیان و سرمایه گذاران نیست.

سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی در راستای اهداف سیاستهای دولت الکترونیک و تکریم ارباب رجوع، سامانه خدمات الکترونیکی را به آدرس  www.eservice.isipo.ir بر روی پایگاه اینترنتی خود قرار داده است. از این طریق صاحبان صنایع و متقاضیان می توانند به منظور دریافت خدمت شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان تهران و برای انجام امور خود و تسهیل در کار به سامانه مذکور مراجعه کنند.

همچنین متقاضیان با ثبت نام در سامانه www.eservice.isipo.ir می توانند خدماتی از جمله صدور مجوز حق بهره برداری از زمین، اعیانی و تاسیسات شهرک‌ها، نواحی صنعتی و مناطق ویژه اقتصادی، تحویل زمین، مجوزهای تغییرات قرارداد حق بهره برداری، شهرکها و نواحی صنعتی غیردولتی، ساخت واحدها و تغییر کاربری و نیز ارائه خدمات عمومی، صدور مجوز ارائه تسهیلات، معرفی نامه بانک و ضمانت نامه، آموزش شاغلان، حمایت از پایان نامه های دانشجویی، اجرای طرحهای پژوهشی، صدور معرفی نامه جهت پذیرش در بورس کالا و فرابورس، حمایت از ارائه خدمات فناورانه، انتقال قطعی سند مالکیت و بازرسی و رسیدگی به شکایات را به صورت غیرحضوری و اینترنتی دریافت کنند.

 

نظر شما