فرماندار شهرستان ملارد خبر داد:

وصل برق چهار روستا در سوسنگرد

۱۳۹۸/۰۱/۲۷ - ۱۵:۱۶:۰۴
کد خبر: ۸۳۴۶۸۲
وصل برق چهار روستا در سوسنگرد
فرماندار شهرستان ملارد از وصل برق چهار روستای سوسنگرد خبر داد.
به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ توکلی کجانی فرماندار شهرستان ملارد و نماینده فرمانداران استان تهران در استان خوزستان گفت: با انتقال موتور برق به روستاهای حوفل شرقی، شومیز، علی آباد و بُنده از توابع شهر سوسنگرد که در میان آب محصور هستند و باید با قایق به آنان امدادرسانی کرد، برق آنها وصل شد.

وی یادآورشد: بنا شد شهرداری تهران نیز سرویس های بهداشتی سیار را به این مناطق منتقل کند.

توکلی کجانی اظهار داشت: ساکنان برخی از روستاها که آبگرفتگی داشتند در میان آب محصور بودند، به سمت کوه ها رفته اند و در آنجا ساکن شده اند.

فرماندار شهرستان ملارد گفت: این روستاییان مشکلات اساسی داشتند و خواستار جیره غذایی خشک بودند تا غذای مورد نیاز را خودشان پخت کنند که هلال احمر این اقلام خشک را در اختیار آنان قرار داد.

وی خاطرنشان کرد: در خصوص دام های این روستاییان نیز هماهنگی های لازم برای انتقال علوفه ازجهاد کشاورزی شهرستان های استان انجام شده است.

توکلی کجانی ادامه داد: در صورت کاهش سطح آب در این محدوده، می توان برق دائم تعدادی از روستاها را وصل و زمینه بازگشت روستاییان را فراهم کرد.

نماینده فرمانداران استان تهران در خوزستان با بیان اینکه اکنون این مردم به شدت به پنکه، پشه بند و حشره کش نیاز دارند گفت: کمک های مردم استان تهران همچنان ادامه دارد و امیدواریم در این میان بتوان این اقلام مورد نیاز را بیش از پیش تامین کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز