در شهرستان ورامین کشف شد:

کارگاه غیر مجاز تولید بستنی یخی (فالوده ای ) در شهرستان ورامین

۱۳۹۸/۰۱/۲۷ - ۱۰:۰۸:۱۱
کد خبر: ۸۳۴۷۵۲
کارگاه غیر مجاز تولید بستنی یخی (فالوده ای ) در شهرستان ورامین
حسن میرزایی رئیس اداره صنعت ، معدن وتجارت شهرستان ورامین از کشف یک کارگاه غیر مجاز تولید بستنی یخی (فالوده ای ) در شهرستان ورامین خبر داد .

به گزارش  خبرگزاری برنا از استان تهران ،حسن میرزایی گفت : بر اساس گزارش مردمی یکی از شهروندان وظیفه شناس مبنی بر تولید و توزیع غیرمجاز بستنی یخی ، بازرسین اداره صنعت ، معدن و تجارت پس از انجام تحقیقات میدانی موفق به شناسایی کارگاه فوق شدند .

وی در ادامه افزود : طی هماهنگی های لازم و اخذء دستور محترم مرجع قضایی و با همکاری پلیس اماکن و حضور کارشناسان شبکه بهداشت و درمان منطقه کارگاه فوق مورد بازرسی و نظارت قرار گرفت .

میرزایی اظهار داشت : در این کارگاه تولیدی غیر مجاز مقدار 250 کارتن 60 عددی به ارزش 75 میلیون ریال انواع بستنی یخی  ( فالوده ای ) کشف و توقیف گردید و همچنین مقدار 80 کیلوگرم فالوده و 200 کیلوگرم شربت آبلیمو غیر بهداشتی که به عنوان مواد اولیه تولید بستنی مورد استفاده قرار می گرفت کشف و توقیف گردید.

وی تصریح کرد : متصدی واحد فوق با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع ذیصلاح  معرفی گردید .

میرزایی در پایان از شهروندان محترم خواست در صورت مشاهده موارد مشابه و مشکوک تولید با شماره تلفن ۱۲۴ ستاد خبری تماس حاصل نموده و بازرسان این اداره را مطلع نمایند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز