مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران خبر داد:

توزیع کمک‌های اهدایی شهرک‌های صنعتی تهران در استان خوزستان

۱۳۹۸/۰۱/۲۷ - ۱۶:۳۹:۱۶
کد خبر: ۸۳۵۰۵۵
توزیع کمک‌های اهدایی شهرک‌های صنعتی تهران در استان خوزستان
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی تهران از ارسال و توزیع کمک‌های اهدایی واحدهای تولیدی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی این استان به سیل‌زدگان استان خوزستان خبر داد و گفت: شرایط امروز کشور باعث شد تا اتحاد و همدلی میان مردم مانند سال‌های دفاع مقدس برقرار شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران؛ صابر پرنیان با قدردانی از تمامی صنعتگران استان تهران در این روزهای مهم اظهار کرد: حادثه سیل برخی از هموطنان ما را در استان‌های مختلف درگیر کرده است و در این شرایط صنعتگران و تولیدکنندگان همانند سال‌های جنگ تحمیلی در کنار مردم بوده‌اند.

وی صنعتگران و تولیدکنندگان را سرداران جنگ اقتصادی برشمرد و گفت: این جهادگران اقتصادی در شهرک‌های صنعتی عباس‌آباد، سالاریه، چرمشهر، پرند، نصیرآباد و غیره در استان تهران به جمع‌اوری و ارسال کمک‌های اهدایی به سیل‌زدگان پرداختند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران افزود: نخستین محموله کمک‌های اهدایی جهادگران اقتصادی مستقر در شهرک صنعتی سالاریه هفته گذشته به استان خوزستان ارسال شد.

پرنیان اضافه کرد: همچنین کمک‌های صنعتگران مستقر در شهرک صنعتی چرمشهر نیز از شهرک‌های صنعتی استان تهران برای سیل‌ زدگان استان خوزستان ارسال شده است.

به گفته وی، صاحبان صنایع مستقر در شهرک صنعتی عباس آباد، یک هزار بسته اهدایی را به استان خوزستان ارسال و توزیع کردند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی تهران گفت: صنعتگران مستقر در شهرک‌های صنعتی پرند و نصیرآباد نیز کمک‌های اهدایی خود را به استان خوزستان ارسال و توزیع کردند.

پرنیان با بیان اینکه این کمک‌ها از شهرک‌های صنعتی تهران به‌صورت مداوم ارسال خواهد شد، یادآوری کرد: در زمان دفاع مقدس هم صنعتگران کشور همیشه در صف مقدم جهاد بودند و سازندگی کشور با همت همه مردم قطعاً ادامه خواهد داشت.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز