حسن بیگی:

نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در تمام دوران خود نیازمند حضور ایثارگران بوده است

۱۳۹۸/۰۱/۲۸ - ۰۷:۴۰:۵۴
کد خبر: ۸۳۵۱۴۸
نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در تمام دوران خود نیازمند حضور ایثارگران بوده است
حسن بیگی با اشاره به حضور مؤثر ایثارگران در طول دوره های مختلف و بحران‌های حساس تاریخی و انقلابی اظهار داشت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در تمام دوران خود نیازمند حضور ایثارگران بوده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران؛ جلسه مشاورین و امور ایثار گران فرمانداری ها و رؤسای بنیاد شهید استان تهران به ریاست شکراله حسن بیگی، معاون سیاسی و اجتماعی استانداری تهران با حضور یاوند عباسی مشاور وزیر کشور در امور ایثارگران، همتی‌فر مشاور استاندار تهران در امور ایثارگران، مرتضوی مدیرکل بنیاد شهید شهرستان های استان تهران، نصیری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان تهران در محل استانداری تهران برگزار شد. 

حسن بیگی با اشاره به حضور مؤثر ایثارگران در طول دوره های مختلف و بحران‌های حساس تاریخی و انقلابی اظهار داشت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در تمام دوران خود نیازمند حضور ایثارگران بوده، بویژه در این دوران که توطئه‌های دشمن به صورت علنی با طرح‌ها و برنامه ها به دنبال براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری تهران در خصوص رفع نیاز و مشکلات خانواده ایثارگران گفت: برای تحقق این موضوع تعامل بین همه دستگاه‌ها در تامین نیاز این خانواده های معزز ضروری است.

وی ادامه داد: کمک ایثارگران در مشکلات اخیر، باعث شد خیلی از مسائل راحت‌تر برطرف و مردم با دلگرمی بیشتربا نظام همکاری کنند. 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز