شهردار قیامدشت خبر داد:

افتتاح بنای یادمان شهدای گمنام درنیمه ماه رمضان

۱۳۹۸/۰۲/۲۴ - ۱۱:۰۱:۴۲
کد خبر: ۸۴۵۹۵۶
افتتاح بنای یادمان شهدای گمنام درنیمه ماه رمضان
بنای یادمان شهدای گمنام درنیمه ماه رمضان تکمیل می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ شهردار قیامدشت از بهره برداری و افتتاح از بنای یادمان شهدای گمنام این شهر در نیمه ماه مبارک رمضان و ایام ولادت کریم اهل بیت(ع) خبر داد و گفت: این بنا که سازه فلزی آن سالها توسط شهرداری تهران رها شده بود ، پس از استقرار شهرداری قیامدشت و تصویب شورای اسلامی شهر، عملیات تکمیل یادمان و اصلاح فضای پیرامونی بنا در تابستان سال گذشته آغاز شد.

حسین ترکاشوند افزود: این بنای یادمان که در مدت زمان ۸ ماه توسط استادکاران خبره معماری سنتی  مرمت گردید،با اعتباری در حدود ۷۰۰ میلیون تومان احداث گردید.

شهردار قیامدشت زنده نگه داشتن یاد شهدا و ترویج فرهنگ شهادت را اولویت اصلی و اساسی حوزه مدیریت شهری در انجام فعالیت های محوله عنوان کرد و گفت: تقارن بهره برداری از این بنای یادمان و ایام ماه مبارک رمضان را به فال نیک گرفته،امید داریم با دعای این شهیدان گمنام مدفون در این مزار،فعالیت های عمرانی پیش بینی شده مدیریت شهری در موعد مقرر به نتیجه رسیده و شهروندان از خدمات این پروژه ها بهره برداری و استفاده نمایند.

بنای یادمان شهدای گمنام شهر قیامدشت که محل دفن دو شهید گمنام تفحص شده در مناطق فاو و جزیره مجنون است،در بوستان آزادی شهر قیامدشت قرار دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز