معابر نسیم شهر با عملیات جدول گذاری و آسفالت ،بهسازی می شود

۱۳۹۸/۰۲/۲۵ - ۰۹:۵۷:۲۶
کد خبر: ۸۴۶۳۵۳
معابر نسیم شهر با عملیات جدول گذاری و آسفالت ،بهسازی می شود
شهردار‌ نسیم شهر از آغاز عملیات جدول گذاری و بهسازی آسفالت در برخی معابر این شهر خبر داد.

به گزارش خبرگزای برنا از تهران ؛ عباس شوندی عنوان کرد: شهرداری نسیم شهر در راستای ساماندهی و بهبود وضعیت معابر، هدایت آب های سطحی و سهولت تردد شهروندان، جدول گذاری و لکه گیری آسفالت خیابان و کوچه های سطح شهر را آغاز کرده است.

وی همچنین از انجام عملیات جدول گذاری در خیابان های حافظ و سهیل محله احمدآباد و لکه گیری معابر خیابان شهید چمران خبر داد و گفت: با همت حوزه عمران شهرداری، ساماندهی این معابر به منظور سهولت تردد شهروندان در حال انجام است و به زودی به پایان می رسد.

شوندی اظهار داشت: با توجه به اینکه بیشتر خیابان ها و معابر این شهر از قدمت زیادی برخوردار می باشند؛ نیاز به بهسازی و انجام اقدامات عمرانی به منظور ساماندهی این معابر در سطح شهر از سوی حوزه عمران احساس می شود.

این مسئول ادامه داد: بر همین راستا معاونت زیربنایی شهرداری نسیم شهر،  عملیات بهسازی معابر و تعویض جداول مستهلک خیابان‌ها و کوچه‌هایی که عمر بالایی دارند و همچنین جدول‌ گذاری کوچه‌ های فاقد جدول را در دستور کار قرار داده است که علاوه بر زیربنایی بودن این پروژه، در زیبایی شهر نیز تأثیر زیادی دارد.

وی، جدول گذاری معابر و خیابان ها را به لحاظ تاثیرگذاری بر فضای ارتباطی شهر مهم ارزیابی کرد و افزود: این امر مورد توجه و تاکید مجموعه مدیریت شهری نسیم شهر است و با جدیت در دستور کار شهرداری قرار دارد.

شهردار نسیم شهر در پایان بیان کرد: عملیات لکه گیری آسفالت ، جدول‌ گذاری در تمام خیابان ها و کوچه‌ های سطح شهر که دارای مشکل هستند همچنان ادامه خواهد داشت و تمام مراحل عملیات همراه با نظارت دقیق جهت حسن اجرای کار صورت می گیرد تا با کیفیت و سرعت بیشتری به بهره برداری درآید و موجبات رضایتمندی شهروندان را فراهم سازد.

 

نظر شما