فرماندار اسلامشهر تاکید کرد:

لزوم برگزاری باشکوه مراسم سالروز آزادسازی خرمشهر در شهرستان

۱۳۹۸/۰۲/۲۹ - ۱۰:۳۹:۴۹
کد خبر: ۸۴۷۸۵۳
لزوم برگزاری باشکوه مراسم سالروز آزادسازی خرمشهر در شهرستان
فرماندار اسلامشهر گفت: دستگاه های ذیربط برگزاری هرچه باشکوه تر مراسم روز سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر را مورد توجه قرار دهند.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ مسعود مرسلپور که در نخستین جلسه کارگروه اجتماعی و فرهنگی شهرستان با بیان اینکه سالروز آزاد سازی خرمشهر روز «مقاومت، ایثار و پیروزی» نام گرفته اظهار داشت: مراسم سوم خرداد باید هر سال با شکوه هرچه بیشتر و عظیم‌تر از گذشته اقتدار نظام اسلامی و همدلی و وحدت میان ملت را به گوش جهانیان برساند، امسال باید متفاوت‌ از سال‌های گذشته برنامه‌های مدونی توسط نهادها و دستگاههای مسئول برای این روز بزرگ برگزار شود.

وی تصریح کرد: سوم خرداد یک روز ملی است زیرا آزادسازی خرمشهر با تکیه بر علم و ایمان نیروهای داخلی به وقوع پیوست، به گواه تاریخ سخت‌ترین و ماندگارترین دوران هر ملت دفاع از شرف، باورها و خاک کشور است که مردم ایران در هشت سال دفاع مقدس ثابت کردند در این مسیر موفق هستند.

فرماندار اسلامشهر در بخش دیگری از سخنان خود به در پیش بودن سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی(ره) اشاره کرد و گفت: پشتیبانی از مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام(ره) و همچنین هماهنگی جهت اعزام عاشقان و مریدان بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی نیز در دستور کار مسئولان شهرستان قرار دارد و اقدامات لازم در این باره آغاز شده است.

مرسلپور در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت حضور گسترده مردم در راه پیمایی روز قدس امسال اظهار داشت: با توجه به پیروزی هایی که در یک سال اخیر جبهه مقاومت کسب کرده و همچنین یاوه گویی های اخیر سران آمریکا و اسرائیل لذا باید راه پیمایی روز جهانی قدس را باشکوه و با عزت برگزار کنیم.

وی ادامه داد: ما با برگزاری راهپیمایی روز قدس به همگان ثابت می‌کنیم که وحدت و همدلی در بین مسلمانان هرگز از بین رفتنی نیست و مسلمانان در تمام شرایط وحدت و یکپارچگی خود را رها نخواهند کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز