با حضور معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی ؛

جلسه شورای مشورتی جوانان شهرستان ری تشکیل شد

۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۱۹:۱۷:۳۰
کد خبر: ۸۵۶۵۱۳
جلسه شورای مشورتی جوانان شهرستان ری تشکیل شد
جلسه شورای مشورتی جوانان شهرستان ری با حضور سجاد برنجی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان ری در محل فرمانداری ری برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران؛ برنجی معاون سیاسی فرماندار شهرستان ری با بیان اینکه حضور جوانان باعث کارآمدی در سیستم می شود اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی، بیانیه گام دوم را برای ورود جوانان به عرصه مدیریتی به نگارش در آوردند تا ما نیز به عنوان مسئول از آن بیانات استفاده کرده و از جوانان در عرصه های مختلف استفاده کنیم.

او ادامه داد: نیاز جدی است تا جوانان را با آن روحیه خستگی ناپذیر کنار خود قرار دهیم تا از ایده و فکر آنها برای پیشبرد اهداف خود استفاده کنیم.

برنجی تشریح کرد: ما باید از پتانسیل جوانان در شهرستان ری استفاده کرده و این مسئله میسر نمی شود مگر اینکه نگاه فرا جناحی داشته و از هر فردی که به نظام و قانون اساسی اعتقاد دارد، استفاده کنیم.

معاون سیاسی فرماندار شهرستان ری تاکید کردد: فضای را برای شما جوانان آماده و در اختیارتان قرار می دهیم تا در آن بتوانند به راحتی طرح ها و ایده های خود را به ما رسانده و مشکلات شهرستان را در حد توان رفع کنیم.

او افزود: نامه ای به فرماندار مبنی بر حضور روسای کارگروه ها در جلسات معاونت ها ارسال خواهد شد تا جوانان بتوانند طرح های خود را عملی تر پیگیری و از مشکلات شهری خبردار شوند.

سجاد برنجی در پایان  با اشاره به اینکه منویات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم خطب به جوانان است گفت: ثروت اصلی یک کشور سرمایه‌های انسانی آن هستند و امروزه واگذاری کارها به جوانان انقلابی یک کار فانتزی نیست و یکی از ضروریتها بشمار می رود و در زمان جنگ تحمیلی تمام جهان امکانات خود را برای مقابله با ایران بسیج کرده بودند اما با این حجوانان ما توانستند  افتخاری بزرگ در هشت سال دفاع مقدس خلق کنند و اینکه امور مملکتی باید به دست جوانان سپرده شود بخاطر عنصر خلافیت ،شجاعت و شور و انرژی است همان عناصری که توانست هشت سال جنگ حق علیه باطل را به پیش ببرد.

 

photo_2019-06-10_16-26-52

نظر شما