روابط عمومی استانداری تهران عدالت را به ارزیابی خبری شهرداری ها هدیه کرد

۱۳۹۸/۰۳/۲۱ - ۱۵:۳۴:۵۸
کد خبر: ۸۵۶۹۵۰
روابط عمومی استانداری تهران عدالت را به ارزیابی خبری شهرداری ها هدیه کرد
در دیدار شهردار و مسئول روابط عمومی شهرداری باقرشهر با مشاور استاندار و مدیرکل روابط عمومی و اموربین الملل استانداری تهران بابایی از نگارش و اجرای نرم افزار ارزیابی اخبار شهرداری ها خبر داد و در توضیح این امر گفت: در چارچوب تعریف شده، نرم افزاری جهت ارزیابی اخبار شهرداری ها با تعریف چند جانبه کیفیتی و کمیتی به گراف ها و نمودارهایی می رسیم که مبرا از خطا و سلایق انسانی است. این تحلیل به صورت چند وجهی، آمار و اخبار شهرداری ها را تحلیل می‌کند و ضریب خطای آن میل به صفر دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران؛ امین بابایی انعکاس صحیح اخبار را یک رسالت خطیر برای روابط عمومی ها دانست و با استناد به منویات مقام معظم رهبری در راستای اهمیت اطلاع رسانی و تبلیغات گفت: همه ما در هر سطح خدمتی، برای مردم کار می‌کنیم و ارائه گزارش کار برای مسئول بالاتر که برای ما همان مردم هستند واجب است که وظیفه خطیر و مهم روابط عمومی هاست و ایشان باید با شفافیت عملکرد سازمان خود را به اطلاع مردم برسانند.

 مشاور استاندار و مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری تهران صداقت قلم را از خصیصه های واجب هر مدیر روابط عمومی دانست و از مسئولان روابط‌عمومی خواست بدون هیچ جهت‌گیری فردی انعکاس دهنده درست و کامل اخبار و اطلاعات سازمان های خود با اصحاب رسانه باشند تا امکان ارزیابی عملکرد سازمانشان توسط مردم مهیا باشد .

در این دیدار شهردار باقرشهر با اهدای لوح سپاس به امین بابایی از تاثیرگذاری وی در ارتقاء جایگاه روابط عمومی ها و علمی کردن فعالیت آنها تقدیر کرد.

 

photo_2019-06-11_16-10-20

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز