اعتماد به جوانان و مشورت با آنان حلال بسیاری از آسیب های اجتماعی جامعه

۱۳۹۸/۰۳/۲۲ - ۰۹:۵۶:۳۳
کد خبر: ۸۵۷۱۹۳
اعتماد به جوانان و مشورت با آنان حلال بسیاری از آسیب های اجتماعی جامعه
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان ری گفت: با سپردن کار به جوانان و اعتماد به آنها بسیاری از مشکلات و آسیب‌های اجتماعی جامعه از بین می‌رود.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ سجاد برنجی در جلسه شورای مشورتی جوانان اظهار داشت: با سپردن کار به جوانان و استفاده از ظرفیت های جوانان در امور مشورتی بسیاری از مشکلات جامعه حل می شود.

وی با تاکید بر اهمیت کار جوانان تصریح کرد: سپردن کار به جوانان، اعتماد به جوانان و مشارکت دادن جوانان در مسائل و فعالیت های جاری کشور و مسئولیت های مدیریتی یک امری نیست که ما مخیر به انجام دادن آن باشیم بلکه کاملا ضرورت است.

معاون سیاسی فرمانداری ری گفت: مقام معظم رهبری در انتصاب های اخیری که داشتند عموما جوانان را منصوب کرده اند و در بیانیه گام دوم انقلاب جوانان را خطاب قرار می دهند لذا دخیل کردن جوانان در راهبردهای رهبر معظم انقلاب کاملا مشهود است. 

برنجی با بیان اینکه مداخله دادن جوانان در امور تجویز درستی است، افزود: انقلاب اسلامی ما یک پدیده جوان است و شعار های انقلاب اسلامی هنوز ساری و جاری است زیرا شعارهایی مثل عدالت، آزادی و کرامت انسانی همیشه مورد توجه و خواسته جوانان بوده است.

وی با اشاره به دهه شصت و حضور فعال جوانان در امور بیان کرد: در دوران دفاع مقدس نیز جوانان بودند که با شجاعت و مقاومت مقابل دشمنان ایستادند و اجازه ندادند یک وجب از خاک کشورمان دست بیگانگان بیفتد.

معاون سیاسی فرمانداری ری ادامه داد: حضرت علی (ع) به مالک توصیه می کند که با جوانان مشورت کن و نتیجه را با پیران بازگو کن؛ زیرا عنصر خلاقیت، انگیزه و شجاعت در فرد جوان وجود دارد که مشورت ها را اثرگذار می کند.

برنجی با اشاره به راه اندازی کسب و کارهای نوین توسز جوانان گفت: اکثر تجربه های کسب و کارهای نوین موید این موضوع است که در انتخاب نیروی کار فارغ از همه موارد به توانمندی فرد نگاه می کنند و معمولا نیروهای جوان را برای این کار انتخاب می کنند.

وی عنوان کرد: در شهرستان ری تحت مدیریت دکتر اسماعیلی راد فرماندار صاحب اندیشه که به جوانان بها می دهد می خواهیم جوانان را مشارکت دهیم و در حل مسائل شهرستان مداخله دهیم لذا در قدم اول باید در داخل بخش ها و محله ها شورای مشورتی جوانان تشکیل دهیم و با شناسایی جوانان نخبه نسبت به حل مشکلات و آسیب های اجتماعی ورود کنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز