با حضور وزیر ورزش و جوانان انجام می شود؛

افتتاح ۲سالن ورزشی و یک زمین چمن مصنوعی در ورامین و پاکدشت

۱۳۹۸/۰۳/۲۲ - ۱۰:۴۶:۵۸
کد خبر: ۸۵۷۲۳۴
افتتاح ۲سالن ورزشی و یک زمین چمن مصنوعی در ورامین و پاکدشت
2سالن ورزشی و یک زمین چمن مصنوعی برای استفاده مردم شرق استان تهران و در راستای افزایش سرانه ورزشی، توسط وزیر ورزش و جوانان در ورامین و پاکدشت افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ مراسم افتتاح این پروژه ها با حضور فرمانداران ورامین و پاکدشت، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، گل محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران و تنی چند از مسئولان، ساعت 10 صبح روز پنج شنبه 23 خردادماه انجام خواهد شد.

بنا به همین گزارش، سالن ورزشی 15 خرداد(شهید مدافع حرم مهدی ثامنی راد) که از سال 1390 عملیات ساخت آن آغاز شده با متراژ 1008 مترمربع و هزینه ای بالغ بر 15167 میلیون ریال بهره برداری خواهد شد. در این مکان امکان پرداختن به رشته های فوتسال، بسکتبال و هندبال وجود دارد.

همچنین زمین چمن مصنوعی مهرامام رضا(ع) که عملیات احداث آن از سال 1390 آغاز شده با متراژ 8200 مترمربع فضای روباز و 30 مترمربع فضای سرپوشیده و هزینه 8508 میلیون ریال توسط مسئولان وزارت ورزش و جوانان افتتاح خواهد شد.

در پایان سفر یک روزه وزیر ورزش و جوانان به ورامین و پاکدشت، سالن ورزشی خاتون آباد نیز که عملیات احداث آن از سال 1390 آغاز شده با متراژ 1010 مترمربع و هزینه 12307 میلیون ریال و با استعداد پرداختن به رشته های فوتسال، بسکتبال، هندبال و ... توسط وزیر ورزش و جوانان و مسئولان محلی به بهره برداری خواهد رسید.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز