معاونت فرهنگی و جوانان اداره ورزش و جوانان شهرستان پردیس:

طرح های توانمندسازی زنان شهرستان پردیس بی هیاهو و آرام در حال اجراست

۱۳۹۸/۰۳/۲۴ - ۱۳:۲۴:۰۳
کد خبر: ۸۵۷۹۵۱
طرح های توانمندسازی زنان شهرستان پردیس بی هیاهو و آرام در حال اجراست
در راستای پیشگیری از آسیب های اجتماعی و تقویت روحیه خودباوری و افزایش مهارت های اجتماعی دختران و زنان، طرح های ویژه بانوان در حال اجراست.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ معاونت فرهنگی و جوانان اداره ورزش و جوانان با اعلام این خبر افزود: از آنجایی که خروجی و تاثیرات آموزش ها بسیار مهم تر از تعدد دوره ها و کارگاه هایی با عنوان بانوان است، با تمرکز بر یک طرح پژوهشی بی هیاهو و آرام در حال اجرای طرح مسیر و کسب و کار من، تاب آوری و تقویت مهارت های خودکارآمدی بانوان با همکاری دانشجویان و اساتید دانشگاه علمی کاربردی استان تهران (شماره ۳۴) و مدیران مجتمع های مسکونی هستیم که در این خصوص در هفته جاری با رویکرد اقتصاد مقاومتی، دو کارگاه تاب آوری با دریافت پرسشنامه های خودکارآمدی را در شهر پردیس ویژه بانوان جوانی که سابقا جهت حضور در این کارگاه ها ثبت نام کرده بودند، برگزار کردیم.

دکتر دارا افزود: انچه اهمیت دارد تاثیرات آموزش ها در شهرستان از منظر ارتقا روحیه امید و اعتماد، کاهش بیکاری و آسیب اجتماعی و دست یابی به آماری متقن از بانوان آموزش دیده و شناخت و آشنایی بیشتربا مسائل و دغدغه های زنان و راهکار مرتفع نمودن آن است.

مسئول کارگروه توسعه فرهنگی ورزشی بانوان اداره ورزش؛ ادامه داد: به جهت همکاری با حوزه پژوهش های مجلس شورای اسلامی، قطعا پیگیر مواردی که قابلیت طرح، مساعدت و واکاوی مسایل را دارد، خواهیم بود و نتایج را پس از طرح در کارگروه های فرمانداری به صورت پیشنهاد راهبردی عملیاتی تر خواهیم کرد.

معاون اداره ورزش، نتیجه هر اقدامی را از برگزاری و ارایه کار مهم تر قلمداد کرد و گفت: با اندیشه ای علمی و با روحیه ای جهادی و به دور از انعکاس پر طمطراق، آنچه در توان و بضاعت است برای دختران وبانوان پیش بینی و اجرایی خواهیم کرد.

گفتنی است کارگاه خودکارآمدی برای دو گروه ۱۵ نفره بانوان با تسهیل گری مرجان قدکساز برگزار گردید.

 

نظر شما