مروستی:

استقبال از طرح بسیج کنترل فشار خون در استان تهران چشمگیر است

۱۳۹۸/۰۳/۲۷ - ۰۰:۱۳:۴۶
کد خبر: ۸۵۹۰۹۷
استقبال از طرح بسیج کنترل فشار خون در استان تهران چشمگیر است
مدیرکل اجتماعی و فرهنگی استانداری تهران گفت: استقبال از طرح بسیج کنترل فشار خون در استان تهران چشمگیر است و انتظار می رود این طرح نقش مهمی در کنترل و پیشگیری ابتلا به این بیماری خاموش به همراه داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران؛ فرزانه مروستی در گفت و گویی با اشاره به اجرای طرح بسیج ملی کنترل فشار خون گفت: این طرح در سطح کشوری در حال اجراست که با دستور ریاست محترم جمهور و تاکید معاون وزیر کشور نشستی به ریاست استاندار تهران برگزار شد و مقرر شد دانشگاه های علوم پزشکی تهران، ایران و شهید بهشتی و همه دستگاه های استان برای اجرای این طرح وارد عمل شوند.

وی افزود: هدف از اجرای طرح بسیج ملی کنترل فشار خون افزایش آگاهی مردم و پیشگیری نسبت به این بیماری خاموش است و ایستگاه های کنترل فشار خون در نقاط مختلف شهرستان های استان تهران کار کنترل فشار خون افراد بالای ۳۰ سال را انجام می دهند.

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی استانداری تهران با تاکید براینکه کنترل فشار خون اقدامی پیشگیرانه برای ابتلا به فشار خون بالا و کاهش هزینه های درمانی است عنوان کرد: استانداری تهران با هماهنگی دستگاه های صدا و سیما، هلال احمر، نیروی انتظامی، بهداشت و درمان، شهرداری ها و فرمانداری ها و سایر دستگاه ها و با در اختیار گذاشتن ایستگاه های مختلف، برای اقدام کنترل فشار خون شهروندان اقدام می کند.

مروستی با اشاره به اینکه به دلیل جمعیت گسترده استان تهران و افراد هدف کنترل فشار خون اجرای این طرح با سختی در تهران همراه است تصریح کرد: با این وجود این طرح به شکل علمی و تخصصی در استان تهران در حال اجرا است.

وی در پایان گفت: استقبال از طرح بسیج کنترل فشار خون در استان تهران چشمگیر است و انتظار می رود این طرح نقش مهمی در کنترل و پیشگیری ابتلا به این بیماری خاموش به همراه داشته باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز