محسنی‌بندپی:

در خدمت صادقانه به مردم به عنوان ولی‌نعمتان خود، اهتمام داشته باشیم

۱۳۹۸/۰۴/۰۴ - ۱۴:۱۲:۰۳
کد خبر: ۸۶۲۶۱۲
در خدمت صادقانه به مردم به عنوان ولی‌نعمتان خود، اهتمام داشته باشیم
استاندار تهران گفت: زمینه شادی و نشاط مومنانه را در جامعه فراهم، و با جامعه پر تلاش و پویا به مقابله با توطئه‌های استکبار بپردازیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران؛ دیدار صمیمانه اعضای شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت کشور با آیت‌الله ری‌شهری، تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) با حضور محسنی‌بندپی، استاندار تهران و سایر اعضا در محل این آستان مقدس در شهرستان ری برگزار شد.

انوشیروان محسنی‌بندپی، استاندار تهران در این جلسه، اظهار داشت: برنامه‌های اجرایی و برنامه‌ریزی لازم در دهه کرامت از مسائل مهمی است که همه باید نسبت به آن اهتمام داشته باشیم. آنچه در هفته کرامت به دنبال آن بوده و در تلاش هستیم تا این مسئله به عنوان یک فرهنگ در جامعه نهادینه شود، تبیین و ترویج سیره پرنور ائمه(ع) است.

وی افزود: اگر امروز، متخصصین عرصه مددکاری اجتماعی در یاری‌رسانی به آسیب‌دیدگان فعال هستند، الگوی این افراد، حضرت علی(ع) است که به عنوان یک اسوه این علم از سیره و مسلک آن امام عزیز سرچشمه می‌گیرد.

مقام عالی دولت در استان تهران یادآور شد: انقلاب اسلامی، نقش قابل توجهی در ارتقا شاخص‌های توسعه‌ای در کشور ایفا کرده و در سایه این رخداد جهانی بود که امروز، شاهد توسعه و آبادانی در جای‌جای کشور هستیم.

محسنی‌بندپی، تصریح کرد: استکبار جهانی در هیچ برهه‌ای، مانند امروز، به صورت همه‌جانبه علیه ملت ایران اقدام نکرده و با تمام اهرم‌های خود، اعم از تحریم، فشار اقتصادی و ترویج ناامیدی در جامعه به مقابله با مردم آگاه ایران نیامده است.

وی یادآور شد:  آنچه می‌تواند که ما را از این خدعه‌های خصمانه، مصون نگه دارد، همین بحث پیاده‌سازی سیاست‌های اجرایی دهه کرامت است. باید دید تا چه میزان در تعمیق خدمات شفاف و صادقانه به مردم موفق بوده‌ایم. یکی از دلایلی که سرمایه اجتماعی آسیب دیده، اقدامات برخی از ما مسئولین است و باید در خدمت صادقانه به مردم به عنوان ولی‌نعمتان خود، اهتمام داشته باشیم.

وی عنوان داشت: در سالی که با تدبیر مقام معظم رهبری به عنوان رونق تولید نامگذاری شده، کارگروه‌های ستاد تسهیل سرمایه‌گذاری و ستاد رفع موانع تولید در تلاش برای تحقق اقتصاد مقاومتی و رونق تولید هستند و در این بین گاها، شاهد این هستیم که ماحصل ساعت‌ها جلسات و تصمیمات برای این رونق و تسهیل از سوی مثلا، یک بانک وتو می‌شود و این دست اقدامات شایسته و هم راستا باسیره اهل بیت(ع) نیست. باید تلاش کنیم تا سیاست‌ها و سیره امامان معصومین را در دستگاه‌های اجرایی نهادینه کنیم.

استاندار تهران، خاطرنشان کرد: با آسیب‌های اجتماعی زیادی نظیر حاشیه‌نشینی، کودکان کار و خیابان، اعتیاد و امثال آن هستیم و مقابله با این آسیب‌ها، تنها با اتکا به ایمان و اعتقاد به سیره ائمه مقدور خواهد بود. در نشاط، شادابی، امید و انگیزش و تعمیق آن در جامعه است که می‌توان جامعه را به آینده روشن پیش رو نوید داده و در توسعه کشور با انگیزه دوچندان ظاهر شد.

مقام عالی دولت در استان تهران، تاکید داشت: به همه دستگاه‌های اجرایی استان تکلیف کردیم که در پربار برگزار کردن مراسمات دهه کرامت، توجه مضاعف داشته و نسبت به اجرای سیاست‌های این حوزه اهتمام داشته باشند. باید زمینه شادی و نشاط مومنانه را در جامعه پیاده کرده و با جامعه پر تلاش و پویا به مقابله با توطئه‌های استکبار بپردازیم.

 

نظر شما