در روز پایانی سمینار روابط عمومی های ادارات کل ورزش و جوانان سراسر کشور ؛

استان تهران به عنوان روابط عمومی های برتر کشور معرفی شد

۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۱۰:۱۷:۲۲
کد خبر: ۸۶۹۶۶۲
استان تهران به عنوان روابط عمومی های برتر کشور معرفی شد
در روز پایانی سمینار روابط عمومی های ادارات کل ورزش و جوانان سراسر کشور در همدان، برترین های جشنواره نماهنگ های ورزشی معرفی شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ در روز پایانی سمینار روابط عمومی های ادارات کل ورزش و جوانان سراسر کشور در همدان، برترین های جشنواره نماهنگ های ورزشی معرفی شدند.

این مراسم با حضور حاج بابایی و خجسته نمایندگان مجلس و معاونان استانداری همدان، دکتر عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی و‌ مازیار ناظمی مدیر کل روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و‌ جوانان و جهانشیر مدیر کل ورزش و جوانان همدان برگزار شد و طی آن استان های همدان، لرستان، گلستان و مازندران، عنوان استان های برتر جشنواره نماهنگ های ورزشی به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران را به خود اختصاص دادند.

در جریان این مراسم، پیام نظر مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران به عنوان مسئول دبیرخانه جشنواره نماهنگ های ورزشی، گزارشی را به حاظرین ارائه داد و سپس، مراسم تجلیل توسط مسئولان انجام شد و تهران به عنوان دبیرخانه مورد تجلیل قرار گرفت و لوح تقدیر به پیام نظر اعطا گردید.

مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران در گزارش خود به اهداف جشنواره اشاره کرد و گفت: مروری بر آمار منتخب ورزشی ملی چهاردهه از انقلاب اسلامی ایران، شناسایی و تقدیر از برگزیدگان و هنرمندان عرصه ورزش و رسانه و تهیه و گردآوری آرشیو منظم از آمار ورزشی در حوزه ورزشی، از اهداف این جشنواره بوده است.

پیام نظر گفت: برگزار کنندگان جشنواره نماهنگ های ورزشی، اداره کل روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان به دبیری روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران، با همکاری فدراسیون های ورزشی، ادارات کل سراسر کشور و سمن ها بوده اند.

وی تصریح کرد: در جریان این مستند سازی، رضایتمندی مردم از احداث و بهره برداری از فضاهای ورزشی، معرفی کارآفرینان برتر ورزشی، تجلیل از ورزشیاران استان، حضور قهرمانانی که فضاهای ورزشی به اسم آنان نامگذاری شده، گفت و گو با جوانان موفق استانی، معرفی برنامه های زیرساختی برای ورزش نونهالان و نوجوانان استان، معرفی و مقایسه پیشرفت های عمرانی و قهرمانی(ورزش بانوان و همگانی) و معرفی چهره ها و الگوهای ورزشی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، می تواند مد نظر قرار گرفته بود.

پیام نظر افزود: 57 اثر به صورت لوح فشرده به دبیرخانه این همایش ارسال گردید که در پایان در بخش ارزیابی استانهای این جشنواره، روابط عمومی لرستان، گلستان، همدان و مازندران به عنوان استان های برتر معرفی شدند.

 

نظر شما