معاونت سیاسی و امنیتی فرمانداری شهرستان ری:

انتخابات پرشور ذخیره ای جدی برای امنیت ملی کشور است

۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۱۸:۱۰:۴۹
کد خبر: ۸۶۹۷۸۲
انتخابات پرشور ذخیره ای جدی برای امنیت ملی کشور است
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان ری گفت: انتخابات در صورتی که پرشور باشد ذخیره ای جدی برای امنیت ملی کشور است.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران؛ سجاد برنجی، معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری ویژه شهرستان ری در اولین جلسه انتخابات بخش فشافویه با اشاره به اهمیت انتخابات افزود: انتخابات در کشور ما صرفا یک برنامه اجرایی نیست و دارای کارکردهایی از لحاظ افزایش سرمایه اجتماعی و تقویت امنیت ملی نیز است.

سجاد برنجی بیان داشت: اینکه امروز به راحتی در کنار یکدیگر در خصوص مسائل روز و آزاد بحث و گفتگو میکنیم مرهون شهدائیست که با خون خود امنیت و اقتدار را برای جمهوری اسلامی ایران به ارمغان آورده اند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان ری با تاکید بر ضرورت برگزاری انتخابات پرشور گفت: انتخابات پرشور ذخیره ای مهم برای امنیت ملی کشور است.

سجاد برنجی افزود: یکی از اهداف دشمنان ایران اسلامی برنامه ریزی در جهت عدم شرکت گسترده مردم در انتخابات با تزریق ناامیدی در کشور است و در این خصوص مسئولین همواره بایستی برای رفع مشکلات و دغدغه های اساسی مردم تلاش مضاعف کنند تا سطح رضایتمندی عمومی به حد خیلی مطلوبی برسد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز