محسنی‌بندپی خبر داد:

فصل جدید همکاری استانداری تهران با شبکه پنج سیما

۱۳۹۸/۰۴/۲۳ - ۱۵:۱۳:۲۲
کد خبر: ۸۷۰۸۱۰
فصل جدید همکاری استانداری تهران با شبکه پنج سیما
استاندار تهران گفت: مجموعه استان تهران این آمادگی را دارد تا در انعکاس مسائل استان تهران، یاری کننده شبکه پنجم سیما باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران؛ نشست مشترک محسنی‌بندپی، استاندار تهران با جمعی از مدیران از جمله مدیر گروه شهروندی شبکه پنجم سیما با حضور حسن‌بیگی، معاون سیاسی و اجتماعی استاندار، ترکی، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان، پاشا، معاون توسعه منابع استاندار، فرهادی، فرماندار تهران، بابایی، مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری تهران در محل استانداری تهران برگزار شد. 

انوشیروان محسنی‌بندپی، استاندار تهران در این نشست، اظهار داشت: باید به این مهم برسیم که استان تهران چه سهمی از شبکه پنجم که به نام استان نامگذاری شده، داشته است. باید فصل جدیدی را برای تداوم همکاری گشوده و در راستای تقویت امید و سرمایه اجتماعی در شرایط کنونی اقدام کنیم.

وی افزود: این شبکه که در سال ۷۴ با عنوان شبکه پایتخت ایجاد شده، چه سهمی را در انعکاس مسائل مربوط به استان داشته است؟ بر این اساس، باید نسبت به انعکاس مشکلات، خدمات و مسائل مبتلابه در شهرستان‌های استان نیز اقدام کرده و انعکاس مسائل، مطالبات و دغدغه‌های مربوط به شهروندان استان را در شبکه استانی تهران  داشته باشیم. 

مقام عالی دولت در استان تهران، عنوان داشت: به عنوان نمونه، در حوزه کشت گلخانه‌ای، بالغ بر ۳۵۰۰تن تولید محصول در سطح استان بوده و یا ۳۰ تن در هکتار نیز ظرفیت کشت محصولات کشاورزی در استان تهران است که انتظار می‌رود که مردم در جریان این ظرفیت‌ها قرار بگیرند.

وی یادآور شد: مجموعه استان تهران این آمادگی را دارد تا در انعکاس این مسائل، یاری کننده شبکه پنجم سیما باشد. هر اقدامی که نیاز به گذراندن مصوبات قانونی داشته باشد تا بتوانیم به برنامه‌های با کیفیت و تخصصی برسیم، در این امر نیز فروگذار نخواهیم کرد.

محسنی‌بندپی، تصریح کرد: تهران به عنوان ام‌القرای کشور مطرح بوده و هر اقدامی، چه در بُعد مثبت و خدای ناکرده چه به لحاظ منفی در این استان صورت بگیرد، به الگو بدل می‌شود و باید در این عرصه حساسیت لازم را داشته باشیم. 

استاندار تهران، اظهار داشت: شبکه پنجم و برنامه‌های آن باید به فرصتی برای انعکاس عملکردها و خدمات دستگاه‌ها و محملی برای مبارزه با یاس و ناامیدی و مبارزه با توطئه‌‌های دشمنان بدل شود. 

وی در پایان نیز یادآور شد: مردم باید با تماشای برنامه‌‌های این شبکه، احساس کنند که پاسخگویی لازم در مسئولین و عملکرد آن‌ها وجود داشته و خدمات و کاستی‌ها در هر منطقه نیز در رسانه منعکس می‌شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز