تحول ‌گرایی صفت بارز مدیریت خدامعلی نورانی در اداره بهزیستی اسلامشهر

۱۳۹۸/۰۴/۲۹ - ۱۲:۱۴:۲۲
کد خبر: ۸۷۳۳۲۹
تحول ‌گرایی صفت بارز مدیریت خدامعلی نورانی در اداره بهزیستی اسلامشهر
خدامعلی نورانی رئیس بهزیستی اسلامشهر مدیری تحول گرا که اقدامات وی موجب رضایتمندی مردم است.

به گزارش خبرنگار اسلامشهر خبرگزاری برنا، کمتر مدیری در عصر کنونی وجود دارد که قادر به تحول‌گرایی درست و بهینه در مجموعه مدیریتی خود بدون هیاهو رسانه‌ای باشد. با این حال خدامعلی نورانی رییس اداره بهزیستی اسلامشهر این روزها تبدیل به مدیر موثر شهرمان شده که اقدامات مفید و‌ موثر آن به منصه ظهور رسیده است.افتتاح ۹ مرکز بهزیستی در حوزه توانبخشی، مشاوره و درمان، اشتغال و ... در اسلامشهر به تازگی توسط اداره بهزیستی این شهرستان رقم خورده تا چشم انداز خوبی مقابل نورانی در کرسی مدیریتی ببینیم.

واسپاری ۸۵ درصدی وظایف اداره بهزیستی اسلامشهر به بخش خصوصی که در راستای اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی صورت گرفته، اولین راهبرد مدیریتی وی با بهره‌وری سنجیده است که تاثیرات آن بزودی برای مدیران و اصحاب رسانه نمایان می‌شود.

نورانی بیش از حضور در اداره بهزیستی اسلامشهر در اداره بهزیستی شهرستان رباط کریم هم اقدامات کم نظیری مانند احداث مجتمع خدمات بهزیستی در گلستان و رباط کریم انجام داده بود که تحولات شگرفی در کسب رضایتمندی شهروندان رباط کریمی محسوب می‌شد.

افتتاح ۹ مرکز بهزیستی در حوزه توانبخشی، مشاوره و درمان، اشتغال و ... در اسلامشهر به تازگی توسط اداره بهزیستی این شهرستان رقم خورده تا چشم انداز خوبی مقابل نورانی در کرسی مدیریتی ببینیم.

 

 

نظر شما