فرماندار ری:

تخصیص منابع آب از اولویت های شهرستان ری است

۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۱۵:۰۲:۳۹
کد خبر: ۸۷۴۰۱۹
تخصیص منابع آب از اولویت های شهرستان ری است
فرماندار ری گفت: با توجه به اینکه مسیر رودخانه های سرخه حصار و کن از شهرستان ری عبور میکند بایستی سهم حقابه شهرستان بطور کامل تخصیص یابد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛احمد اسماعیلی راد معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری در جلسه شورای حفاظت از منابع آب با تاکید بر لزوم بهره مندی شهرستان ری از رودخانه های سرخه حصار و کن افزود: با توجه به اینکه مسیر رودخانه های سرخه حصار و کن از شهرستان ری عبور میکند بایستی سهم حقابه شهرستان بطور کامل تخصیص یابد تا چرخه تولید و کشاورزی شهرستان بیش از پیش رونق پیدا کند.

فرماندار ری ضمن تاکید بر ضرورت ساماندهی مسیل ها و رودخانه های شهرستان ری افزود: متاسفانه به مسیل های سیلابی توجه نمیشود و گاها مشاهده میشود که در این مسیل ها اقدام به ساخت و ساز و یا ایجاد موانع میشود که این موضوع در مواقع بحرانی خسارات فراوانی را بهراه دارد و در این راستا دستگاه های مرتبط بایستی در اسرع وقت نسبت به میله کوبی جهت مشخص نمودن حریم و همچنین آزادسازی کامل مسیل ها اقدام کنند.

احمد اسماعیلی راد با اشاره به اهمیت مسیر رودخانه کن در بخش کهریزک بیان داشت: رودخانه کن یکی از مسیرهای مهمی است که از بخش کهریزک عبور میکند و ضرورت دارد ضمن توجه ویژه به این مسیر، نسبت به آزادسازی کامل مسیر این رودخانه در پل اسماعیل آباد بخش کهریزک اقدام شود.

معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری ساماندهی رودخانه های شهرستان ری و آزادسازی مسیر رودخانه کن در پل اسماعیل آباد را از اولویت های شورای حفاظت از منایع آب دانست.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز