حسن بیگی مطرح کرد:

لزوم شفافیت در برگزاری انتخابات با تأکید بر حفظ حیثیت افراد

۱۳۹۸/۰۵/۲۰ - ۱۴:۳۶:۲۰
کد خبر: ۸۸۳۵۶۵
لزوم شفافیت در برگزاری انتخابات با تأکید بر حفظ حیثیت افراد
معاون سیاسی و اجتماعی استانداری و رئیس ستاد انتخابات استان تهران بر لزوم شفافیت در برگزاری انتخابات با تأکید بر حفظ حیثیت افراد تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ جلسه هماهنگی برگزاری انتخابات به ریاست شکراله حسن‌بیگی معاون سیاسی اجتماعی استانداری و رئیس ستاد انتخابات استان تهران، خطیبی فرماندار شهرستان قرچک، علیخانی دبیر ستاد انتخابات استان تهران و مسئولان کمیته‌های انتخابات شهرستان در محل فرمانداری قرچک برگزار شد.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار در این جلسه بر مستند کردن تمام امور مربوط به برگزاری انتخابات، اجرای مرّ قانون و تسلط بر مفاد قانونی، برنامه‌ریزی برای آموزش مجریان انتخابات، بررسی نقاط ضعف و قوت انتخابات ادوار گذشته در شهرستان تأکید کرد.

وی همچنین بر لزوم شفافیت برگزاری انتخابات، حفظ حیثیت افراد و بی طرفی مجریان تأکید داشت.

حسن بیگی با اشاره به اینکه تمامی امور مربوط به انتخابات باید مکتوب و مستند باشد تا در زمان مراجعه بازرسان ستاد انتخابات دچار مشکل نشویم، بر لزوم برگزاری منظم جلسات هماهنگی برگزاری انتخابات در شهرستان ها و تنظیم صورتجلسات و اجرای دقیق مصوبات تأکید کرد.

این مقام مسئول  افزود: یکی از موارد مهم در برگزاری هر انتخابات این است که نقاط قوت و ضعف ادوار گذشته بررسی شود، چند ماه به برگزاری انتخابات مانده و فرصت خوبی است که چالشهای احتمالی بررسی و در صدد رفع مشکلات برآییم.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری تهران گفت: آموزش تمامی دست اندرکاران انتخابات از جمله نمایندگان فرماندار و مسئولان آی تی در شعب اخذ رأی از حساسیت بسیار بالایی برخوردار است.

رئیس ستاد انتخابات استان تهران ادامه داد: حفظ امنیت انتخابات بر عهده نیروی انتظامی است و ما از زحمتکشان این حوزه انتظار داریم همچون همیشه دقت نظر کافی را به موضوع انتخابات داشته باشند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز