در غرب استان تهران؛

کشف ۶۴۸ میلیارد ریال کالای قاچاق در پنج ماه گذشته

۱۳۹۸/۰۵/۲۱ - ۱۲:۱۸:۴۷
کد خبر: ۸۸۳۸۳۱
کشف ۶۴۸ میلیارد ریال کالای قاچاق در پنج ماه گذشته
فرمانده انتظامی استان، در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت روز خبرنگار، از کشف 648 میلیارد ریالی کالای قاچاق از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.

به گزارش خرگزاری برنا از تهران ؛ سردار "محسن خانچرلی" در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت روز خبرنگار برگزار شد، با قدردانی از همکاری مطلوب اصحاب رسانه با پلیس غرب استان تهران در سال جاری، گفت: اطلاع رسانی صحیح باعث روشنگری و شفاف سازی امور شده و از شایعات جلوگیری می کند.

این مقام انتظامی متمرکز نمودن مرکز فوریت های پلیسی 110 در راستای افزایش رضایتمندی شهروندان از پلیس و تسریع در حضور ماموران انتظامی در صحنه های ماموریتی بوده که این امر از سال قبل به مرحله اجرا گذاشته شد که تبلیغات محیطی و اطلاع رسانی باعث افزایش تماس شهروندان با مرکز فوریت های پلیسی 110 شده و شهروندان می توانند هرگونه موارد فوریتی را از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 به نیروی انتظامی اطلاع دهند.

وی با اشاره به افزایش 50 درصدی تماس های عملیاتی شده با مرکز فوریت های پلیسی 110 گفت: در پنج ماه گذشته 664 هزار و 313 تماس با مرکز 110برقرار شده که از این تعداد، 325 هزار و 495 مورد آن منجر به عملیات شده است.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران با اشاره به انجام 446 مرحله طرح امنیت محله محور در شهرستان های غرب استان تهران گفت: این طرح ها در طول سال جاری و بنابر نیاز هر منطقه به صورت مطلوب در شهرستان های غرب استان تهران اجراء خواهد شد.

این مقام انتظامی با اشاره به تشکیل 643 پرونده در پلیس فتا در پنج ماه گذشته، بیان داشت: از 643 پرونده ای که در پلیس فتا تشکیل شده، 437 فقره کشف شده و 117 نفر نیز دستگیر شدند.

سردار خانچرلی با اشاره به بازدید از 11 هزار و 908 واحد صنفی در پنج ماه گذشته گفت: در این مدت 4 هزار و 551 صنوف اخطاریه پلمب دریافت کرده و 2 هزار و 412 صنف هم به دلیل تخلف پلمب شدند.

وی با اشاره به افزایش 28 درصدی کشف کالای قاچاق بیان داشت: در پنج ماه گذشته 367 فقره پرونده در حوزه مبارزه به قاچاق کالا تشکیل شده و کالای قاچاق به ارزش 648 میلیارد ریال کشف شده است.

سردار خانچرلی اظهار داشت: کشف 6 تن و 262 کیلوگرم انواع موادمخدر و جمع آوری 3 هزار و 336 معتاد بخشی از توفیقات پلیس مبارزه با موادمخدر از ابتدای سال جاری تاکنون بوده است.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به کاهش 17 درصدی تصادفات فوتی و کاهش 42 درصدی تصادفات خسارتی بیان داشت: در مجموع شاهد کاهش 35 درصدی تصادفات در پنج ماه گذشته در شهرستان های غرب استان تهران را شاهد بودیم.

سردار خانچرلی خاطرنشان کرد: در پنج ماهه ابتدایی سال 5 هزار و 727 نفر در حوزه سرقت دستگیر شده که افزایش 21 درصدی دستگیر شدگان نسبت به مدت مشابه سال گذشته را نشان می هد.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران خاطرنشان کرد: در پنج ماه گذشته 40 نفر از اراذل و اوباش سطح یک، دو و سه دستگیر شدند که 14 درصد افزایش دستگیری را به نسبت مدت مشابه سال قبل نشان می دهد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز