بمنظور طرح جامع برج میلاد بعنوان مرکز دیپلماسی فرهنگی و هنری:

اراضی ضلع شرقی و شمالی مرکز همایش‌های بین المللی به طرح جامع برج میلاد اختصاص یافت

۱۳۹۸/۰۵/۲۲ - ۱۵:۳۹:۰۰
کد خبر: ۸۸۴۳۲۷
اراضی ضلع شرقی و شمالی مرکز همایش‌های بین المللی به طرح جامع برج میلاد اختصاص یافت
معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران باتفاق معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران به منظور بررسی مسائل فنی و عمرانی و نگهداشت برج میلاد و همچنین نحوه اجرای طرح جامع برج میلاد در محل این مجموعه حضور یافته و ضمن بازدید از بخش های مختلف، با مدیرعامل شرکت برج میلاد تهران گفتگو کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران، در این دیدار گزارش کاملی از نحوه نگهداشت و زیرساخت‌های فنی مجموعه و همچنین هزینه‌های نگهداری برج میلاد ارائه شد.

در ادامه، صفا صبوری دیلمی، معاون فنی و عمران شهرداری تهران ضمن بررسی وضعیت نگهداشت و طرح جامع برج میلاد گفت: 10 سال از بهره برداری این مجموعه می‌گذرد و اکنون علاوه بر نماد توانمندی‌های مهندسی کشور یکی از مهمترین جاذبه‌های شهر تهران برای گردشگران خارجی و داخلی محسوب می‌شود، بنابراین اجرای نظام نگهداشت استاندارد و طرح جامع برج میلاد از اهمیتی در ابعاد کلان و ملی برخوردار است و باید ظرفیت‌های مدیریت شهری تهران به منظور ارتقاء کیفیت کالبدی و نگهداشت این فضای عمومی مهم بکار گرفته شود.

محمدرضا جوادی یگانه، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران نیز ضمن تاکید بر ظرفیت‌های قابل توجه مجموعه شهری برج میلاد جهت تحقق شعار "تهران، شهری برای همه" گفت: با تخصیص اراضی ضلع شرقی و شمالی مرکز همایش‌های بین المللی به طرح جامع این مجموعه، مقدمات ایجاد مرکز دیپلماسی فرهنگی، هنری شهر تهران فراهم می‌شود.

مجتبی توسل، مدیر عامل شرکت برج میلاد تهران ضمن تشکر از حضور معاونین شهردار تهران، در خصوص نتایج این دیدار گفت: از آنجایی که این گونه جلسات بین حوزه‌ای در سازمان‌های بزرگ، رویداد استراتژیک محسوب شده و موجب هم‌افزایی برای تصمیمات کلان می‌شود، تشکیل این جلسه از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

وی افزود: مجموعه برج میلاد درصورت توجه و تکمیل، از پتانسیل‌های منحصر به فردی برای ایجاد یک فضای عمومی فرهنگی_هنری در سطح استانداردهای بین المللی برخوردار است و با توجه به حضور مستمر گردشگران و شخصیت‌های خارجی، نگاه ویژه به این مجموعه ضرورتی انکار ناپذیر است.

همچنین تخصیص زمین‌های موصوف به فاز دو به طرح جامع این مجموعه یکی از بزرگ‌ترین و مهم‌ترین تصمیمات مدیریت شهری در راستای سیاست‌های آینده نگری و توسعه پایدار و کیفی فضاهای عمومی شهر خواهد بود.

به گفته توسل، از سوی دیگر امکانات موجود در حد لازم برای حفظ کیفیت در نگهداشت و بهره برداری جاری برج میلاد نمی‌باشد و مستلزم سرمایه گذاری بیشتر توسط مدیریت شهری می‌باشد که در این جلسه توافقات لازم جهت اقدامات ضروری از سوی معاونت محترم فنی و عمرانی صورت پذیرفت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز