عضو شورای شهر تهران :

سیاست جوانگرایی را در شهرداری مد نظر قرار دادیم

۱۳۹۸/۰۵/۲۲ - ۱۷:۱۲:۰۷
کد خبر: ۸۸۴۳۶۸
سیاست جوانگرایی را در شهرداری مد نظر قرار دادیم
حجت نطری گفت، جایگاه شورای شهر نظارتی است و نمی توانیم مستقیم اقدامات اجرایی انجام بدهیم اما در سیاست های کلی جوانگرایی را در شهرداری مدن ظر گرفتیم.

به گزارش خبرگزاری برنا استان تهران، حجت نظری در نشست هم اندیشی اعضای شورای مشورتی جوانان استان تهران که با حضور خانم ابتکار معاون امور بانوان و خانواده ریاست جمهوری و استاندار تهران برگزار شد گفت، دغدغه های جوانان در شهر تهران در جاهایی مورد توجه قرارنمگیرد و خیلی وقت ها از ظرفیت های آنان استفاده نمی شود.

عضو شورای شهر تهران در این جلسه گفت، جایگاه شورای شهر نظارتی است و نمی توانیم مستقیم اقدامات اجرایی انجام بدهیم اما در سیاست های کلی جوانگرایی را در شهرداری مدنظر گرفتیم.

وی با اشاره به سقف سنی جوانی در مصوبات شهرداری تهران، افزود: در سیاست های کلی و انتصابات  شهرداری سن مدیران جوان را 45سال دانسته است که اصلا مناسب نیست.

وی در خصوص استفاده از  هنرمندان موسیقی خیابانی در شهر تهران گفت: شورای شهر در این خصوص آماده همکاری با نهادهای مانند فرمانداری و استانداری و ارشاد است تا هنرمندان موسیقی ساماندهی شوند.

نظری  با اعتراض به نحوه اجرای قانون بازنشستگی گفت : این قانون به درستی اجرا نشد و برخی مدیران بعد از ب کناری در سمت های دیگر مشغول به کار شدند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز