مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری تهران:

جایگاه روابط عمومی ها باید به سمت احیاگری ارتباط دوسویه بین مردم و سازمان حرکت کند

۱۳۹۸/۰۵/۲۳ - ۱۰:۲۰:۲۸
کد خبر: ۸۸۴۵۷۹
جایگاه روابط عمومی ها باید به سمت احیاگری ارتباط دوسویه بین مردم و سازمان حرکت کند
امین بابایی، مدیرکل روابط عمومی و اموربین الملل استانداری تهران در شورای هماهنگی روابط عمومی های شهرستان بهارستان بر جایگاه روابط عمومی ها به منظور احیاگری ارتباط دوسویه بین مردم و سازمان ها تاکید کرد .

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ نخستین نشست شورای هماهنگی روابط عمومی های شهرستان بهارستان به ریاست مجتبی خانجانی فرماندار در محل سالن پیامبر اعظم (ص) برگزار شد .

بر اساس این گزارش، امین بابایی مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری تهران در این نشست با بیان اینکه عصر امروز بعنوان انقلاب ارتباطات نام گرفته و مدیران روابط عمومی با درک این مفهوم در حوزه های تخصصی فعالیت کنند گفت : برای اصلاح امور در روابط عمومی نیاز به بازمهندسی مفاهیم این علم از سوی متخصصین این حوزه داریم .  

بابائی حوزه اطلاع رسانی در فضای مجازی را نیازمند ورود به هنگام و آتش به اختیار فعالین رسانه ای برای صیانت از ارزش ها و تبیین اقدامات دولت تفسیر کرد و افزود: امروز نمی توان ظرفیت های بی شمار فضای مجازی را در حوزه اطلاع رسانی نادیده بگیریم و مطمئنا مطلوب ترین ظرفیت اطلاع رسانی در شرایط کنونی استفاده از  فضای مجازی است و روابط عمومی ها باید با  اطلاع کامل از ظرافت های خاص این حوزه با حضور به موقع در این فضا نباید  اجازه حضور برخی افراد معلوم الحال  که بعضأ اهداف منفعت طلبانه را در فضای مجازی  دنبال می کنند داده شود .

دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی های استان تهران تخصیص تنها ۴۷ تومان سرانه فرهنگی برای هر شهروند تهرانی را فاجعه خواند و افزود: جایگاه روابط عمومی ها باید به سمت احیاگری ارتباط دوسویه بین مردم و سازمان  حرکت کند .

 

 

نظر شما