از فردا سی یکم مردادماه ۹۸:

پایتخت برای میزبانی از المپیاد استعدادهای برتر اسنوکر کشور مهیا شد

۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۱۷:۴۳:۳۹
کد خبر: ۸۸۷۶۹۴
پایتخت برای میزبانی از المپیاد استعدادهای برتر اسنوکر  
کشور مهیا شد
پیام نظر رییس هیئت بولینگ بیلیارد و بولس استان تهران گفت، مجموعه ورزشی حیدرنیا تهران برای میزبانی از ورزشکاران ،مربیان و سرپرستان شرکت کننده در دومین المپیاد استعدادهای برتر کشور مهیا شد.

به گزارش گروه خبرگزاری برنا ، پیام نظر در گفتگو با خبرنگار برنا اظهار داشت، مراسم افتتاحیه دومین دوره المپیاد استعدادهای برتر اسنوکر کشور ، فردا صبح (پنج شنبه) برگزار می شود.

وی افزود، این رقابتها از ساعت ۹ صبح به مدت ۵ از سی یکم مرداد ماه تا ۴ شهریور به میزبانی هیات بولینگ، بیلیارد و بولس استان تهران و با همکاری فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس در آکادمی بیلیارد مجموعه ورزشی حیدرنیا تهران آغاز خواهد شد و پس از رژه تیم ها، مسابقات پیگیری می شود.

به گفته او در جریان این مسابقات، برترین های رده سنی ۱۳_۱۶ سال کشور در دو بخش شش توپ انفرادی و پانزده توپ تیمی با یکدیگر به رقابت می پردازند.

پیام نظر در پایان تاکید کرد،  هیات تهران تلاش جدی را در راستای آماده سازی سالن و آکادمی بیلیارد شهید حیدرنیا انجام داده و خوابگاه ورزشگاه بعثت (اتوبان بعثت نرسیده به ترمینال جنوب، مجموعه کودکان و مادران، ورزشگاه بعثت) به عنوان محل اسکان ورزشکاران، مربیان و سرپرستان شرکت کننده در دومین المپیاد اسنوکر استعدادهای برتر درنظر گرفته شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز