فرماندار اسلامشهر تاکید کرد:

نقش موثر اصناف در تبیین امر به‌ معروف در جامعه

۱۳۹۸/۰۶/۱۸ - ۱۰:۲۹:۱۱
کد خبر: ۸۹۵۹۵۸
نقش موثر اصناف در تبیین امر به‌ معروف در جامعه
فرماندار شهرستان اسلامشهر گفت: با توجه به اینکه اقشار مختلف جامعه با اصناف و بازاریان در ارتباط هستند، صاحبان واحدهای صنفی در ترویج و گسترش این دو فریضه می توانند موثر و سازنده عمل کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ مسعود مرسلپور فرماندار اسلامشهردر همایش امر به معروف و نهی از منکر که با حضور حجت الاسلام نوروزی نماینده ولی فقیه و امام جمعه اسلامشهردرسالن همایش اتاق اصناف شهرستان برگزار شد، در سخنانی ضمن تسلیت ایام سوگواری سرور وسالار شهیدان حضرت امام حسین(ع) اظهار داشت: یکی از مهمترین دلایل قیام و نهضت خونین حضرت سیدالشهداء(ع) امر به معروف و نهی از منکر بود.

او در ادامه با بیان اینکه توجه به امر به معروف و نهی از منکر در جامعه تاحدودی کمرنگ شده ،افزود: همه باید در ترویج این فرهنگ دینی سازنده پیش قدم باشیم.

مرسلپور در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه کسبه و اصناف شهرستان در امور خیر و خداپسندانه همواره پیش قدم هستند، تصریح کرد: پس از وقوع سیل فرودین 98 اقشار مختلف مردم شهرستان بویژه کسبه با ایثار و ازخودگذشتگی بخوبی وارد میدان شدند و کمکهای نقدی و غیر نقدی قابل توجهی به هموطنان سیل زده اهدا کردند که این امر جلوه ماندگاری از نوعدوستی مردم اسلامشهر بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز