شهردار قرچک:

۹۰ درصد پیاده‌روهای شهر قرچک ساماندهی و بهسازی شد

۱۳۹۸/۰۶/۲۸ - ۱۱:۰۲:۴۴
کد خبر: ۹۰۰۰۶۷
۹۰ درصد پیاده‌روهای شهر قرچک ساماندهی و بهسازی شد
شهردار قرچک از ساماندهی و بهسازی 90 درصد پیاده‌روهای معابر اصلی و فرعی شهر قرچک خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان تهران؛ محسن خرمی شریف در این خصوص به خبرنگاران، گفت: ارتقای سطح کیفی ساختارهای شهری و ساماندهی معابر سطح شهر با اقداماتی چون پیاده‌روسازی و کف‌پوش گذاری با نظارت کارشناسان فنی در دستور کار شهرداری قرچک قرارگرفته است.

وی افزود: کار تعمیر، مرمت و بهسازی پیاده‌روهای معابر اصلی و فرعی شهر قرچک از ابتدای شروع به فعالیتم در رأس مدیریت شهری در دستور کار قرار گرفت و در حال حاضر 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

این مدیر شهری خاطرنشان کرد: ساماندهی معابر، بهبود و ارتقای وضعیت عبور و مرور شهری برای شهروندان از مهم‌ترین سرفصل‌های بودجه عمران شهری است که با اجرای عملیات پیاده‌روسازی و اجرای کف‌پوش، جدول‌گذاری، ساماندهی خیابان‌های اصلی و فرعی سطح شهر در حال انجام است.

خرمی شریف بابیان اینکه ساماندهی پیاده‌روهای معابر، بهبود و ارتقای وضعیت عبور و مرور شهری همواره یکی از مطالبات جدی شهروندان بوده است، گفت: تلاش می‌کنیم به منظور خدمات‌رسانی به شهروندان و جلب رضایتمندی با اجرای آسفالت‌ریزی و لکه‌گیری، پیاده‌روسازی و اجرای کف‌پوش و همچنین جدول‌گذاری، وضعیت معابر سطح شهر سامان دهیم.

شهردار قرچک در پایان اظهار کرد: تمام تلاش مدیریت شهری خدمت‌رسانی به شهروندان فهیم و خوب قرچک است و در این راه از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

 

photo_2019-09-19_11-23-23

photo_2019-09-19_11-23-27

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز