جهت بررسی مشکلات تحمیلی به کهریزک ؛

دیدار مشترک اعضای شورای شهر کهریزک با رییس شورای اسلامی شهر تهران ، ری و تجریش

۱۳۹۸/۰۷/۱۷ - ۱۳:۲۶:۵۳
کد خبر: ۹۰۹۵۱۶
دیدار مشترک اعضای شورای شهر کهریزک با رییس شورای اسلامی شهر تهران ، ری و تجریش
در راستای پیگیری تعهدات شهرداری تهران نسبت به رفع مشکلات تحمیلی به شهر کهریزک، جلسه دیدار اعضای شورای اسلامی شهر کهریزک با محسن هاشمی؛ رییس شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران؛ امیر هادی نژاد؛ رییس شورای اسلامی شهر کهریزک در تکمیل این خبر گفت:  شهرداری تهران از سالها پیش تعهداتی را نسبت به رفع و کاهش مشکلات تحمیلی به شهر کهریزک متعهد شده است که متاسفانه برخی از این پروژه ها و وعده ها به کندی پیش می رود به همین منظور در راستای تسریع تعهدات شهرداری تهران نسبت به شهرداری کهریزک این دیدار با حضور اعضای شورای اسلامی کهریزک و ریاست شورای اسلامی شهر تهران برگزار شد.

هادی نژاد افزود: در این دیدار درخصوص تسریع ساخت پل غیر همسطح بهشت زهرا، بازگشایی مسیر دسترسی اتوبان تهران قم به کهریزک، مکانیزه شده پل عابرپیاده ایستگاه مترو،  توسعه بوستان های شهر و... مطرح و مورد بررسی طرفین قرار گرفت.

به گفته رییس شورای اسلامی شهر کهریزک یکی دیگر از موضوعات مطرح شده در این دیدار، کاهش عوارض ناشی از آلایندگی های مرکز آرادکوه در شهر کهریزک بود که این معضل به عنوان یک مشکل فرا منطقه ای مورد پیگیری ویژه قرار گرفت.

در پایان این دیدار سایر معضلات و فرصت های شهر کهریزک از سوی اعضای شورای اسلامی شهر کهریزک مطرح و در فهرست مطالبات مدیریت شهری کهریزک از شهرداری تهران قرار گرفت.

 

نظر شما