رییس شورای اسلامی شهر کهریزک:

حضور پرشور اهالی شهر کهریزک در کاروان جاماندگان اربعین حسینی، ستودنی است

۱۳۹۸/۰۷/۲۸ - ۱۱:۳۴:۴۳
کد خبر: ۹۱۳۷۸۹
حضور پرشور اهالی شهر کهریزک در کاروان جاماندگان اربعین حسینی، ستودنی است
رییس شورای اسلامی شهر کهریزک در پیامی از حضور پرشور اهالی شهر کهریزک در راهپیمایی بزرگ جاماندگان اربعین تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران؛ امیر هادی نژاد با حضور در راهپیمایی جاماندگان اربعین، این سنت را گرامی داشت و گفت:  حضور پرشور و خودجوش مردم در راهپیمایی جاماندگان اربعین، نشان از امتداد فرهنگ غنی عاشورا در بین شیعیان است.

رییس شورای اسلامی شهر کهریزک اظهار داشت: اهالی شهر کهریزک امسال نیز همزمان با سایر اهالی شهر تهران و شهرستان ری از شهر و محل سکونت خود تا آستان حضرت عبدالعظیم( ع) را با پای پیاده پیمودند که این عزم و همت خودجوش واقعا قابل احترام و ستودنی است.

هادی نژاد با تشریح آیین پیاده روی اهالی شهر کهریزک در قالب طرح حرم تا حرم گفت: باتوجه به هماهنگی و اطلاع رسانی انجام شده از سوی مدیریت شهری، اهالی شهر در حرم امامزاده ابراهیم و اسماعیل( ع) گردهم امده  و سپس در  قالب یک کاروان به سوی حرم حضرت عبدالعظیم(ع) حرکت کردند و در طول مسیر نیز با جانمایی و تجهیز موکب های خدماتی و فرهنگی از زائران جامانده پذیرایی بعمل آمد و در پایان نیز با پیش بینی وسایل نقلیه عمومی رایگان شرایط بازگشت زائران به شهر کهریزک فراهم شد.

رییس شورای اسلامی باری دیگر از حضور ارزشمند اهالی شهر در این همایش مذهبی قدردانی به عمل آورده و به یکایک زائران خداقوت گفت.

 

نظر شما