تخریب و بازسازی یکی دیگر از مدارس روستای قمصر در دستور کار قرار گرفت

۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۰۸:۵۶:۵۹
کد خبر: ۹۱۴۶۸۹
تخریب و بازسازی یکی دیگر از مدارس روستای قمصر در دستور کار قرار گرفت
دهیار و اعضای شورای اسلامی قمصر ، مدیر آموزش و پرورش کهریزک ،نماینده نوسازی مدارس و خیرین مدرسه ساز از مراحل پایانی ساخت دو مدرسه جدید الاحداث و ساختمان فرسوده مدرسه متقین جهت تخریب و باسازی ، بازدید کردنذ.

به گزارش خبرگزاری برنا ازتهران ؛دهیار و اعضای شورای اسلامی قمصر به همراه مدیر آموزش و پرورش کهریزک ، نماینده نوسازی مدارس و خیرین مدرسه ساز از نزدیک از مراحل پایانی پروژه های در دست احداث دو مدرسه روستای قمصر بازدید نمودند و از نزدیک در جریان احداث و زمان تحویل این پروژه ها قرار گرفتند.

 اسماعیل آقاخانی دهیار قمصر در حاشیه بازدید از مراحل پیشرفت  این دو مدرسه از نزدیک اظهار امیدواری کرد و گفت : با تلاش ها و همت اداره آموزش و پرورش و نوسازی مدارس و حمایت های خیرین عزیز بتوان در جهت تکمیل ساختمان این دو مدرسه و تخریب و بازسازی مدرسه متقین بخشی از کمبود فضای فیزیکی مدارس در روستای قمصر قدم های مثبتی را بر داشت.

در این بازدید میدانی با حضور در مدرسه متقین و مشاهده  ساختمان فرسوده این مدرسه تصمیماتی جهت تخریب و شروع عملیات ساخت این مدرسه بسیار فرسوده نیز گرفته شد که انشاالله بعد از اتمام عملیات ساخت مدارس ( پروفسور رزاقی و حکیم نظامی گنجوی ) استارت تخریب و بازسازی این مدرسه فرسوده نیز با حمایتهای خیرین و تلاش مدیر توانمند اداره آموزش و پرورش کهریزک و سازمان نوسازی مدارس ، زده می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز