بازدید اعضای شورای اسلامی شهر و شهردارنسیم شهر از پروژه های عمرانی شهرداری

۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۰۸:۰۱:۲۷
کد خبر: ۹۱۸۰۵۴
بازدید اعضای شورای اسلامی شهر و شهردارنسیم شهر از پروژه های عمرانی شهرداری
اعضای شورای اسلامی شهر و شهردارنسیم شهر از پروژه های عمرانی شهرداری بازدید کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ به منظور پیگیری و نظارت بر روند اجرایی پروژه ‌ها با حضور موسی رضازاده  رئیس شورا و  دیگر اعضای شورای اسلامی شهر ،آقایان حسینعلی بابایی و حسن زارعی به همراه عباس شوندی شهردار نسیم شهر،از برخی پروژه های عمرانی   در حال اجرای حوزه معاونت امور زیر بنایی و ترافیک شهرداری از قبیل: پروژه فاز دوم بوستان بزرگ نهج البلاغه در محله حصارک پایین و پروژه فاز اول بوستان جنگلی نبوت واقع در حاشیه بلوار کشاورز  بازدید و نحوه اجرا و پیشرفت فیزیکی پروژه ها مورد بررسی قرار گرفت .

رضازاده در این بازدید گفت : مجموعه شورا اسلامی شهرو شهرداری به دنبال ایجاد رفاه و آسایش شهروندان هستند و هدف ما این است تا با تلاش، حضور مستمر و پیگیری های مداوم پروژه هایی که در پیشرفت و آبادانی شهر نقش مهمی ایفا می کنند در کوتاه ترین زمان افتتاح و به بهره برداری برسند .

وی در حاشیه  این بازدید تاکید کرد  : در اجرای پروژه ها رعایت کیفیت خیلی برای ما اهمیت دارد و امیدوارم پروژه های شهری هر چه سریع تر به بهره برداری برسد تا امکان استفاده شهروندان عزیز از خدمات شورا و شهرداری فراهم گردد .

رئیس شورای اسلامی شهر  با بیان اینکه تداوم بازدیدها می تواند انگیزه مدیران را در راستای خدمت رسانی بهینه به عموم شهروندان گرامی ارتقا بخشد،افزود  : شورا و شهرداری به دنبال توزیع عادلانه امکانات در کلیه مناطق شهری هستند و با توجه به اینکه انتظارات شهروندان از شورا و شهرداری زیاد است باید همسو با مطالبات مردم حرکت خود را شتاب ببخشیم .

در ادامه این بازدید شهردار نسیم شهر با اشاره به حضور مستمر و پیگیری پروژهای سطح شهر اظهار داشت: با برنامه ریزی های بعمل آمده و طبق زمانبندی انجام شده  در نظر داریم در دهه فجر امسال اکثر پروژه ها از جمله فاز اول پروژه بوستان جنگلی نبوت و فاز دوم بوستان نهج البلاغه را به بهره برداری برسانیم.

عباس شوندی اشراف بر طرح های عمرانی سطح شهر و نحوه اجرای هر یک را یکی از اهداف بازدیدهای میدانی عنوان و تصریح کرد: شهرداری نسیم شهر با پشتیبانی و حمایت شورای اسلامی شهر تمامی پروژه های عمرانی و خدماتی  در حال اجرای سطح شهر را با سرعت پیش خواهد برد که در تمامی نقاط شهر پروژه تعریف شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز