دو مصوبه مهم در جلسه امروز شورای شهر پرند

۱۳۹۸/۰۸/۱۴ - ۰۸:۵۴:۳۰
کد خبر: ۹۲۰۲۹۲
دو مصوبه مهم در جلسه امروز شورای شهر پرند
تصویب اساسنامه سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی پرند/ احداث و تکمیل ساختمان شهرداری در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ فریبا مراد پور رئیس شورا با تشریح مصوبات این جلسه گفت: امروز اساسنامه جدید سازمان آتش نشانی شهر پرند به تصویب رسید و طی جلسات مشترکی که با شرکت عمران پرند برگزار شد، مقرر گردید تا به زودی ایستگاه آتش نشانی فاز ۶ جنب پمپ بنزین تحویل شهرداری شود.

رئیس شورای اسلامی شهر پرند با بیان اینکه یکی از دغدغه های جدی این شورا ایجاد سازمان آتش نشانی در پرند است، اظهار داشت: با این تفاسیر یک گام دیگر به ایجاد سازمان آتش نشانی پرند نزدیک شدیم و امیدواریم تا هر چه زودتر این دغدغه کارکنان زحمت کش آتش نشانی برطرف گردد.  

فریبا مرادپور تصویب لایحه احداث فاز دوم و تکمیل ساختمان اصلی شهرداری را یکی دیگر از مصوبات مهم جلسه شورا دانست و گفت: این لایحه مورد موافقت اعضای محترم شورا قرار گرفت و مقرر گردید تا از طریق مناقصه عمومی فقط شرکت هایی که دارای گرید یک و دو هستند، انتخاب و عملیات احداث این ساختمان را به انجام برسانند.

وی همچنین بیان داشت: پرداخت و محاسبه هزینه این پروژه از طریق فهرست بهاء خواهد بود و تنها پیمانکارانی که از نظر فنی، اجرائی و مالی سوابق روشنی دارند، می توانند عهده دار این پروژه شوند.

بررسی لایحه ساماندهی دستفروشان یکی دیگر از مباحث مطرح شده در جلسه شورای شهر بود که بررسی بیشتر و تصویب آن به جلسه آتی شورا موکول شد.

گفتنی است در این جلسه معاون عمرانی، امور حقوقی، امور قراردادها، مسئول سد معبر و مشاوران پروژه ساختمان شهرداری حضور داشتند و توضیحات لازم را در مباحث مطرح شده به اعضای شورا ارائه دادند.

 

نظر شما